צלם האופנה רון קדמי, נבחר לצלם את הקמפיין העולמי של קולקציית הבשמים החדשה של ענק האופנה האמריקאי Perry Ellis. תקציב הקמפיין הינו 500,000 דולר.
קדמי, המתמקד בשנים האחרונות בצילומים למותגים בינלאומיים מובילים, ביניהם, REPORT SHOES ,PIANEGONDA ושערים למגזיני האופנה הנחשבים בעולם, ביניהם, GQ, Maxim Italy, Photo ital, מצלם בשש השנים האחרונות את הקמפיינים העולמיים של "פאליק גרופ" – ענקית הדיוטי פרי האמריקאית השנייה בגודלה, המגלגלת מחזור מכירות שנתי בהיקף של
620 מיליון דולר.
"פאליק גרופ", (שבין רכישותיה האחרונות נמצא גם בית האופנה של כריסטיאן לקרואה אותו רכשה מקבוצת לואי ויטון) רכשה לאחרונה את חברת Perry Ellis, מותג אופנה בינלאומי, שבבעלתו גם מותגי בישום יוקרתיים.
גיא מרום, המפיק הראשי בסטודיו רון קדמי, ליהק את נבחרת הדוגמנים הישראליים שיובילו את הקמפיין, ובנוסף יפיק את הצילומים. בין הדוגמנים הישראליים שישתתפו בקמפיין: גל גדות, ולצידה הדוגמן הבינלאומי מתן ברנר (אף הוא לסוכנות "לוק", מוביל בארץ את קמפיין של TNT). ברנר, השוהה במילאנו במסגרת שבוע האופנה, יוטס השבוע ארצה על ידי הלקוח. לקמפיין לוהקו שלושה דוגמנים נוספים: אנה זאקין, יוני ק. ויואב ראובני.
הצילומים שייתפרסו על פני ארבעה ימים, יחלו ב-10 ביולי, חלקם יתקיימו בחופי הים, ובלוקישניים אטרקטיביים וחלקם בסטודיו רון קדמי. לדברי קדמי, העומדים בראש "פאליק גרופ", הינם יהודים חמים, שדרשו לצלם לקמפיין דוגמנים ישראליים, והם גאים על כך שהצילומים לקמפיין העולמי מתקיימים בישראל.