עולם השיווק המודרני בנוי על מותגים. עולם הפרסום והקריאטיביות הגלומה בעולם זה הינם מאבני היסוד של עולם בניית מותגים ושמירת ערכי המותג לאורך זמן. המאה ה- 20 היתה תקופה שבה צמחו מותגים רבים ומוכרים, אשר חלקם הגדול מלווה את חיינו עד היום. ריכזתי עבורכם כמה קמפיינים וסלוגנים ידועים (מסודרים על פי סדר כרונולוגי), הנחשבים לטובים ביותר שנעשו במהלך המאה ה- 20 והפכו מותגים למנצחים. גזרו והתבוננו כאשר אתם מתכננים את הקמפיין הבא שלכם:
Cadillac – “The penalty of leadership”, 1915
Lucky Strike – “Reach for a lucky instead of a sweet”, The 1920s
Camel – “I’d walk a mile for a Camel”, 1921
Coca-Cola – “The pause that refreshes”, 1929
Pepsi Cola – “Pepsi-Cola hits the spot”, The 1940s
Texaco – “You can trust your car to the men who wear the star”, The 1940s
Gillette – “Look sharp, feel sharp”, The 1940s
DeBeers, A Diamond is forever”, 1948
Maidenform – “I dreamed I went shopping in my Maidenform bra”, 1949
Woodbury – “the skin you love to touch”, 1949
Chevrolet – “See the USA in your Chevrolet”, The 1950’s
M&Ms – “Melts in your mouth, not in your hands”, 1954
Winston – “Winston tastes good – like a cigarette should”, 1954
Marlboro – The Marlboro Man, 1955
1958 , Crest – “Look Ma! No cavities”, ("הסתכלי אמא! אין חורים"),
Volkswagen – “Think small”, 1959
Maxwell House – “Good to the last drop”, 1959
Hertz – “Let Hertz put you in the driver’s seat”, 1961
Avis – “We try harder”, 1963
Pepsi Cola – “The Pepsi generation”, 1964
Budweiser – “This Bud’s for you”, The 1970’s
7UP – “The Uncola”, The 1970’s
Coca-Cola – “It’s the real thing”, 1970
McDonalds –“You deserve a break today”, 1971
Burger King – “Have it your way”, 1973
Miller (light beer)– “Tastes great, less filling”, 1974
American Express – “Do you know me?”, 1975
BMW – “The ultimate driving machine”, 1975
Xerox – “It’s a miracle”, 1975
Calvin Klein – “Know what comes between me and my Calvins? Nothing!”
Polaroid – It’s so simple”, 1977
AT&T – “Reach out and touch someone”, 1979
Chanel – “Share the fantasy”, 1979
Absolut Vodka – The Absolut bottle, 1981
U.S Army – “Be all that you can be”, 1981
Federal Express – “Fast talker”, 1982
1984 , “It’s morning again in America” – הנשיא רייגן במירוץ לנשיאות
Levi’s Jeans – “501 Blues”, 1984
Apple Computer – “1984”, 1984
Nike – “Just do it”, 1988
1989, קמפיין ארנב אנרג'ייזר – Energizer
Coca-Cola – “Always”, 1993
ESPN Sport – “This is SportsCenter”, 1995
* אורן בסון הינו עורך פורטל השיווק הישראלי Allmarketing, מנכ"ל חברת הייעוץ התקשורתי-שיווקי אולמדיה www.allmedia.co.il ומדריך ב- Allmarketing Training |
|