הקמפיינים המוצלחים של המאה ה- 20












עולם השיווק המודרני בנוי על מותגים. עולם הפרסום והקריאטיביות הגלומה בעולם זה הינם מאבני היסוד של עולם בניית מותגים ושמירת ערכי המותג לאורך זמן. המאה ה- 20 היתה תקופה שבה צמחו מותגים רבים ומוכרים, אשר חלקם הגדול מלווה את חיינו עד היום. ריכזתי עבורכם כמה קמפיינים וסלוגנים ידועים (מסודרים על פי סדר כרונולוגי), הנחשבים לטובים ביותר שנעשו במהלך המאה ה- 20 והפכו מותגים למנצחים. גזרו והתבוננו כאשר אתם מתכננים את הקמפיין הבא שלכם:

Cadillac – “The penalty of leadership”, 1915

Lucky Strike – “Reach for a lucky instead of a sweet”, The 1920s

Camel – “I’d walk a mile for a Camel”, 1921

Coca-Cola – “The pause that refreshes”, 1929

Pepsi Cola – “Pepsi-Cola hits the spot”, The 1940s

Texaco – “You can trust your car to the men who wear the star”, The 1940s

Gillette – “Look sharp, feel sharp”, The 1940s

DeBeers, A Diamond is forever”, 1948

Maidenform – “I dreamed I went shopping in my Maidenform bra”, 1949

Woodbury – “the skin you love to touch”, 1949

Chevrolet – “See the USA in your Chevrolet”, The 1950’s

M&Ms – “Melts in your mouth, not in your hands”, 1954

Winston – “Winston tastes good – like a cigarette should”, 1954

Marlboro – The Marlboro Man, 1955

1958 , Crest – “Look Ma! No cavities”, ("הסתכלי אמא! אין חורים"),

Volkswagen – “Think small”, 1959

Maxwell House – “Good to the last drop”, 1959

Hertz – “Let Hertz put you in the driver’s seat”, 1961

Avis – “We try harder”, 1963

Pepsi Cola – “The Pepsi generation”, 1964

Budweiser – “This Bud’s for you”, The 1970’s

7UP – “The Uncola”, The 1970’s

Coca-Cola – “It’s the real thing”, 1970

McDonalds –“You deserve a break today”, 1971

Burger King – “Have it your way”, 1973

Miller (light beer)– “Tastes great, less filling”, 1974

American Express – “Do you know me?”, 1975

BMW – “The ultimate driving machine”, 1975

Xerox – “It’s a miracle”, 1975

Calvin Klein – “Know what comes between me and my Calvins? Nothing!”

Polaroid – It’s so simple”, 1977

AT&T – “Reach out and touch someone”, 1979

Chanel – “Share the fantasy”, 1979

Absolut Vodka – The Absolut bottle, 1981

U.S Army – “Be all that you can be”, 1981

Federal Express – “Fast talker”, 1982

1984 , “It’s morning again in America” – הנשיא רייגן במירוץ לנשיאות

Levi’s Jeans – “501 Blues”, 1984

Apple Computer – “1984”, 1984

Nike – “Just do it”, 1988

1989, קמפיין ארנב אנרג'ייזר – Energizer

Coca-Cola – “Always”, 1993

ESPN Sport – “This is SportsCenter”, 1995

* אורן בסון הינו עורך פורטל השיווק הישראלי Allmarketing, מנכ"ל חברת הייעוץ התקשורתי-שיווקי אולמדיה www.allmedia.co.il ומדריך ב- Allmarketing Training



אולי יעניין אותך

 אור אזולאי
resized_pexels-photo-3811082
 שיווק
Naor
press
sodastream(4)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח