הקשר בין תמונות איכותיות לשיווק איכותי

שיווק
של עסק זה עניין רציני מאד שחשוב לבחון אותו לעומק ולבצע אותו הכי טוב שרק אפשר. התמונה
צריכה להתאים למסרים השיווקיים של בעל העסק, להתאים לקהל היעד וללקוחות שאמורים
לקנות את המוצר, להיות באיכות טובה מאד ולשדר הרבה מאד מידע. הקביעה שתמונה שווה
יותר מאלף מילים מקבלת משמעות חדשה וחשובה בעידן של שיווק ויזואלי ברשת האינטרנט
או בשלטי החוצות וכיום ברור מעל לכל ספק שיש קשר הדוק בין המראה של התמונות ואיכות
הצילום לבין ההצלחה והיעילות של מהלכי השיווק השונים. נשאלת השאלה איך באמת אפשר
לדעת שהתמונה מצולמת באיכות מספיקה ובנוסף לכך – באילו אמצעים אפשר וכדאי להצטייד
על מנת לוודא שהתמונה תתקבל הכי טובה והכי איכותית.

לצלם
את התמונה הכי איכותית שאפשר!

אין זה
מובן מאליו שתמונה שמצלמים תצא ותהיה טובה, איכותית וחדה. לשם כך צריך, מעבר
לכישרון ולידע טכני, גם ציוד ברמה גבוהה. להלן כמה חפצים שחייבים להיות ברשותו של
הצלם –

·
מצלמה – המצלמה צריכה להיות איכותית, מתאימה לסוג
הצילום הדרוש ובעלת אפשרויות שונות על מנת לתת לצלם טווח רחב של אפשרויות צילום.

·
חצובה – היום אין עוררין וידע שחובה שתהיה חצובה למצלמה בידיו של כל צלם. לחצובה יש כמה וכמה תפקידים –
ייצוב המצלמה, מתן האפשרות לצלם במקומות שהתלם עצמו מתקשה להגיע אליהם וכמובן שחרור
הצלם מהחזקת המצלמה בידיו.

·
תאורה – את התאורה חשוב לכוון על פי מושא הצילום,
תנאי השטח וכמובן האפקט שרוצים ליצור בתמונה שתתקבל בסופו של דבר. ציוד התאורה
חייב להיות מקצועי ואיכותי.

·
אביזרים לשליטה מרחוק – כיום אפשר וכדאי לצלם ללא
מגע יד, מה שיאפשר גמישות רבה בלוחות הזמנים, במרחק שנמצאים ממושא הצילום וכמובן
שאם מדובר בצילום של אובייקטים קטנים – הרי שהריחוק יכול להשפיע על האיכות של
התמונה שתתקבל.

תמונות
איכותיות ותפקידן בתהליך השיווק

תמונות
טובות, איכותיות וחדות הן רק חלק בשרשרת של פעולות שקשורות בשיווק ובשיפור החשיפה
של עסק לקהל לקוחות גדול או חדש. מכאן החשיבות לשים לב לכל פרט ופרט ויתרה מזאת –
לעבודה עם אנשי מקצוע שמכירים את עולם השיווק, יודעים בדיוק מה לעשות, איך ומתי
ובעזרת עבודה עם צלם מקצועי שעושה שימוש בציוד איכותי ברמה גבוהה אפשר יהיה לוודא
שגם התוצאה מתקבלת בדיוק על פי הציפיות.

תמונה
שצולמה והתקבלה בדיוק כפי שמצופה על פי תהליך השיווק של בעל העסק תסייע לו להעביר
את המסרים השיווקיים והעסקיים שלו לקהל הלקוחות, תתחשב במדיה שבה היא עומדת להיות
מופצת ואת התוצאות אפשר יהיה לראות ולחוות בהעלאה מהותית של פניות מצד לקוחות
קיימים או פוטנציאליים ואז אפשר יהיה לדעת ולהיות בטוחים שפעולות השיווק שננקטות
פועלות ומשיגות את התוצאות הרצויות.

אולי יעניין אותך

azrieli23
F0_1200_0432_eran-rotem1
kindle-1867751_640
tamar
shuki-man

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח