הראשון בסיקור: דודו טופז רצה חשיפה וקיבל חשיפה בשווי מיליוני שקלים

ממחקר מיוחד שערכה "יפעת מחקרי מדיה מתקדמים" בנוגע לחשיפה התקשורתית של פרשת דודו טופז עולה כי במהלך השבוע האחרון קיבל טופז שווי חשיפה חסר תקדים של כ- 6.4 מיליון ₪ בעיתונות היומית.



נתי יעקובי מנכ"ל "יפעת מחקרי מדיה" מציין, שמעצרו של הבדרן קיבל את מירב החשיפה ותפס שווי חשיפה של כ-1.5 מיליון ₪. הכחשותיו של טופז טרם מעצרו קיבלו שווי חשיפה של 1.3 מיליון ₪. הכרזת השופט על טופז כראש הפירמידה קיבלה חשיפה של 728 אלף ₪, כתבות הרוחב על "עלייתו ונפילתו" שקיבלו 713 אלף ₪ ועוד.


מהמחקר עולה, כי העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבה הוא ידיעות אחרונות שהקדיש לא פחות מ-2,400 אינטשים לסיקור הפרשה, אחריו מעריב עם 1,782 אינטשים, ואילו היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט מקור ראשון שדיווח רק על הודאתו של טופז בסיום הפרשה.


נתי יעקובי מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מוסיף ש"שני המאפיינים הבולטים של הסיקור התקשורתי של הפרשה היו החשיפה חסרת התקדים שהיא קיבלה בזמן כה קצר והעובדה שחלק גדול מהכתבות נכתבו על ידי מספר עיתונאים יחד, מתחומי התקשורת, הבידור והפלילים".

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר