השבוע יוכרזו הזוכים בפרס המי"ל למצוינות בשירות לשנת 2010

השבוע (רביעי, ה- 29 בדצמבר) יוכרזו הזוכים בפרס המי"ל למצוינות בשירות לשנת 2010. בין המתמודדים הסופיים: אלקטרה מוצרי צריכה, ישראכרט, נמל אשדוד, קבוצת תדהר, DHL, שירותי בריאות כללית, עיריית קרית ביאליק ועוד. השנה נוספה לתחרות קטגוריה חדשה 'נגישות בשירות' בה מתמודדים בנק לאומי ומכבי שירותי בריאות (הרשימה המלאה של העולים לגמר מצורפת בסוף ההודעה). הזוכים יוכרזו בטקס שיתקיים בתום הכנס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל.


הכנס השנה יהיה תחת הכותרת 'שימור לקוחות, עובדים ואנרגיות' והוא יהווה במה להצגת דרכים לשימור לקוחות ולטיפוח ושימור עובדים במוקדי שירות לקוחות. בין הדוברים בכנס: חולי רז; פרופ' יורם יובל; אבי קלפה, סמנכ"ל חטיבת לקוחות ב-yes, שי חיון, מנכ"ל SQ; כוכבית ארנון, סמנכ"ל שירות לקוחות בחברת הראל; אלון הריס, סמנכ"ל תוכן אדקיט מידע ומחקר בינלאומי; ג'ני כהן דרפלר, מנכ"לית מפעל Fab12; רויטל סגל, ראש אגף שירות ומכירה באל על, נורית קנטור, סמנכ"ל לקוחות פרטיים בבזק בילאומי, איציק חמו, מנכ"ל פמי פרימיום ועוד.


הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), שעומד בראשו חיים רומנו, מקיים את תחרות פרס המי"ל למצוינות בשירות זו השנה התשיעית במטרה להכיר בארגונים וחברות שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות. הזוכים נבחרו ע"י צוות השופטים המונה מעל 30 חברים ביניהם סמנכ"לי שרות, אנשי אקדמיה ויועצים מובילים בתחום השירות. שנה שעברה זכו במקומות הראשונים ביטוח ישיר, פמי פרימיום ובזק בינלאומי.


פנינה שנהב, יו"ר המי"ל: ניהול השירות הוא אחד התחומים המורכבים ביותר עבור הארגון. הוא מציב בפני מנהליו אתגר כפול: גם שימור וטיפוח של עובדי המוקדים וגם הבטחת שירות משביע רצון עבור הלקוחות. הכנס השנה ינסה לתת דרכי התמודדות לשני האתגרים".


כנס שרות יתקיים ביום רביעי, 29.12.10, בין השעות 08:30-15:30 בכפר המכביה ברמת גן.

אולי יעניין אותך

table
 קסטיאל רזיאל
 רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
-צילום גיל שטיר
 גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח