השבוע (רביעי, ה- 29 בדצמבר) יוכרזו הזוכים בפרס המי"ל למצוינות בשירות לשנת 2010. בין המתמודדים הסופיים: אלקטרה מוצרי צריכה, ישראכרט, נמל אשדוד, קבוצת תדהר, DHL, שירותי בריאות כללית, עיריית קרית ביאליק ועוד. השנה נוספה לתחרות קטגוריה חדשה 'נגישות בשירות' בה מתמודדים בנק לאומי ומכבי שירותי בריאות (הרשימה המלאה של העולים לגמר מצורפת בסוף ההודעה). הזוכים יוכרזו בטקס שיתקיים בתום הכנס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל.
הכנס השנה יהיה תחת הכותרת 'שימור לקוחות, עובדים ואנרגיות' והוא יהווה במה להצגת דרכים לשימור לקוחות ולטיפוח ושימור עובדים במוקדי שירות לקוחות. בין הדוברים בכנס: חולי רז; פרופ' יורם יובל; אבי קלפה, סמנכ"ל חטיבת לקוחות ב-yes, שי חיון, מנכ"ל SQ; כוכבית ארנון, סמנכ"ל שירות לקוחות בחברת הראל; אלון הריס, סמנכ"ל תוכן אדקיט מידע ומחקר בינלאומי; ג'ני כהן דרפלר, מנכ"לית מפעל Fab12; רויטל סגל, ראש אגף שירות ומכירה באל על, נורית קנטור, סמנכ"ל לקוחות פרטיים בבזק בילאומי, איציק חמו, מנכ"ל פמי פרימיום ועוד.
הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), שעומד בראשו חיים רומנו, מקיים את תחרות פרס המי"ל למצוינות בשירות זו השנה התשיעית במטרה להכיר בארגונים וחברות שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות. הזוכים נבחרו ע"י צוות השופטים המונה מעל 30 חברים ביניהם סמנכ"לי שרות, אנשי אקדמיה ויועצים מובילים בתחום השירות. שנה שעברה זכו במקומות הראשונים ביטוח ישיר, פמי פרימיום ובזק בינלאומי.
פנינה שנהב, יו"ר המי"ל: ניהול השירות הוא אחד התחומים המורכבים ביותר עבור הארגון. הוא מציב בפני מנהליו אתגר כפול: גם שימור וטיפוח של עובדי המוקדים וגם הבטחת שירות משביע רצון עבור הלקוחות. הכנס השנה ינסה לתת דרכי התמודדות לשני האתגרים".
כנס שרות יתקיים ביום רביעי, 29.12.10, בין השעות 08:30-15:30 בכפר המכביה ברמת גן.