השוק חוזר: קבוצת עזריאלי יוצאת ב- Shocking SALE נוסף


קבוצת קניוני עזריאלי הכוללת את קניון אילון, קניון הנגב, קניון ירושלים, קניון עזריאלי קניון חולון, קניון מרגלית הוד השרון ו"אאוטלט הרצליה", פותחת את עונת הקיץ עם מבצע ה- Shocking Sale נוסף, מעבר לראשון השנה שהיה לפני מספר חודשים. מהקבוצה נמסר כי המבצע יערך בתאריכים 15-16/5 מיום שני ועד יום שלישי ויכלול מבצעים מיוחדים בכ- 1000 חנויות בשבעת הקניונים.



לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "ע"פ סקר שביצענו, מבצע השוקינג סייל של קבוצת עזריאלי, הפך להיות לחלק בלתי נפרד מניהול משק בית אפקטיבי ולקוחות רבים מתקשרים להנהלות הקניונים לברר את זמן המבצע. בנוסף החלטנו השנה לערוך את המבצע באמצע שבוע בעקבות העדפת הלקוחות. "


פאר מוסיף, כי הוא צופה שיגיעו כ- 500 אלף מבקרים והפידיון יעמוד על כ- 40 מיליון ₪.



המבצע ילווה בקמפיין בעלות של 500 אלף דולר בטלוויזיה, עיתונות ארצית וברדיו, ע"י משרד פוגל אוגלבי.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת