השחקנית המבטיחה בר מיניאלי, שכיכבה בחנוכה האחרון בפעם הראשונה בפסטיגל נבחרה כפרזנטורית על ידי Kotex ,מותג ההיגיינה הנשית מבית קימברלי קלארק, ותשתתף בין השאר בפרסומת שתעלה בטלוויזיה ובדיגיטל ותצולם כבר בינואר הקרוב.
מיניאלי, הופיעה בסדרות "כפולים" ו"מתים לרגע" ועד "צפוף", "קופיקו" ו"משפחה בהנפקה".
מיניאלי מלווה את מותג Kotex זו השנה השנייה כאשר בדצמבר 2020 הובילה בפעם הראשון קמפיין טלוויזיוני להשקת סדרת המוצרים החדשה של המותג תחת הסלוגן "דור חדש של בנות". בנוסף, במהלך השנה האחרונה מיניאלי לקחה חלק פעיל בקהילת ה-Close Friends של המותג באינסטגרם. במסגרת הקהילה הסגורה, מתארחות כוכבות הנוער המובילות ברשת לצד בעלות מקצוע ומקיימות דיון פתוח ובטוח ללא פילטרים עם נערות צעירות. מטרת הפעילות היא לאפשר לנערות צעירות לשאול את השאלות שלא תמיד יש להן את מי לשאול, לעלות נושאים לדיון, להיחשף לחוויות של נערות נוספות והכל בקהילה סגורה לנערות בגילאי העשרה
.
"אנו גאים להמשיך עם בר מיניאלי לשנה נוספת כפרזנטורית של Kotex. הערכים אותם מקדמת בר בקריירה המקצועית שלה הם בדיוק הערכים שאנו מעוניינים לקדם בקרב נערות. בר מגשימה את עצמה וזוכה להישגים חסרי תקדים בזכות הייחודיות, הבגרות והעצמאות שלה. עבורנו בר היא המודל להצלחה של נשים צעירות בשנת 2022 וזו הסיבה שבחרנו בה לפנים של המותג בישראל", מסבירה, חגית מנדס, מנהלת שיווק היגיינה בקימברלי קלארק ישראל