השחקנית מגי אזרזר בקמפיין חדש ברשתות החברתיות לגרנייה

השחקנית מגי אזרזר, נבחרה לככב בקמפיין חדש עבור מותג הקוסמטיקה הבינלאומי גרנייה אשר יתמקד בקהל הצעיר וברשתות החברתיות. מטרת המהלך היא הצערת המותג באמצעות יצירת שפה משותפת עם קהל המטרה.



בקמפיין החדש, מגי אזרזר בתפקיד וולוגריות ביוטי – "מג'יק מגי", אשר מביאה לקהל העוקבים שלה את המוצרים והטרנדים הכי חמים בשוק הקוסמטיקה. היום, ה"ביוטריות" משמשות כמעיין גורו לעשרות אלפי בנות צעירות, שלומדות מהן את הטרנדים החמים ועוקבות אחר המוצרים שהם MUST HAVE .



בקמפיין מככבת אזרזר כוולוגריות ביוטי מתחילה, עם חלום ענק להיות ה-וולוגרית הכי טובה שיש ברשת. אבל לא תמיד מצליח לה…. הקמפיין מכיל הרבה הומור עצמי- מגי פותחת וולוג בו היא חושפת לעוקבים את המוצרים הכי חמים של גרנייה.




הסרטונים יעלו השבוע בפלטפורמות הדיגיטליות שם משוטט קהל המטרה: יוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק.



לראשונה מגי הולכת להיות מובילת הדעה של כל מותג גרנייה בישראל. החלטה זו נלקחה לאחר שכבשה את לב הגולשים והצופים בישראל בקמפיין צבעי השיער הביתיים "קולור נטורלס".



מגי אזרזר על הקמפיין: "אני מאוד שמחה להרחיב את הקשר שלי עם מותג גרנייה. השורש של היופי הוא בביטחון העצמי. זה המפתח. זו הסיבה שאני כל כך נרגשת להיות אישה שמייצגת מותג הפונה לכל אישה באשר היא."


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון