רשת טיב טעם עלתה בימים אלו,בקמפיין אחדות המבקש לכבד כל אחד באשר הוא. במקביל, עשרות שלטי חוצות (בילבורדים ופוסטרים) של קמפיין טיב טעם באזור נתניה הושחתו והמסר 'פתוח בשבת וחג' ולוגו טיב טעם נמחקו בצבע לבן.
קמפיין טיב טעם "החופש לבחור" מדבר ותומך בחופש בחירה, ומבקש להזכיר לכולנו את היסודות הרעיוניים והאידאולוגיים עליהם הוקמה מדינת ישראל – החופש לבחור באורח חיים ללא הבדל דת, גזע ומין וללא גבולות מגדריים, החופש להיות ישראלי ולבחור מתי לקנות ומה לאכול, והפלורליזם שהוא מיצג עומד בניגוד גמור לונדליזם, השחתת שילוט חוצות וניסיון לסתום פיות.
עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "לא נאפשר לתופעות מהסוג הזה להרים ראש ולתת לקומץ עבריינים קיצוניים להשתלט על המרחב הציבורי. אנו מגנים כל ביטוי של ונדליזם, ומיד עם היוודע המקרה, הגשנו תלונה למשטרת ישראל בכדי להביא את הפושעים לדי ולאפשר לציבור כולו את החופש לבחור, גם בפרסום."
לדבריו: ההשחתות נבעו מרצון להדיר את חשיפת טיב טעם לקהל הרחב הכולל את הרוב החילוני, לו זכות הבחירה מתי לקנות ומה לאכול והוא הבוחר ברגליו להגיע ולהנות מהמגוון הרחב וחויה קולינרית גלובלית שרשת טיב טעם מציעה