הקונדיטורית
והשפית יוצאת משחקי השף, הילה בידרמן (46), נבחרה להוביל קמפיין דיגיטל של רשת
זגה – פינות אוכל, לאביב קיץ 2022 .
קמפיין
הדיגיטל עם הילה בידרמן לרשת זגה פינות אוכל צפוי לעלות בחודש מרץ, לקראת חג הפסח, בהשקעה
הנאמדת בכ- 500 אלף ₪. הקמפיין כולל סרטונים החושפים שיטות ועצות לאירוח בשילוב הגשת
הקולינריה על שולחנות האוכל של רשת זגה.
אביטל
מאיירס, מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים של הרשת מסרה:
"הילה בידרמן מהווה דוגמא של כישרון ותעוזה לשלב קולינריה עם אירוח ועיצוב בסטייל.
מטרת הקמפיין להמשיך ולחזק את רשת זגה כמובילה בתחום, והפלטפורמה הדיגיטלית יוצרת עניין רב בקרב קהלים רבים".
בידרמן,
בוגרת בית הספר הגבוה ללימודי קונדיטוריה של אסטלה ואוטודידקטית בתחום הקולינריה,
מתמחה במטבח ים תיכוני בדגש על מטבח יווני. היא פועלת בתחום הקונדיטוריה כבר יותר
מעשרים שנה.