השקעה חסרת תקדים בקמעונאות הישראלית: 13 מיליון דולר בפתיחת "פקטורי 54" בהרצליה


כשנתיים לאחר פתיחת קונספט המותגים "פקטורי 54" בנתניה, שזכה להצלחה אדירה עם 2 מיליון מבקרים בשנה ומחזור מכירות של 50 מליון ש"ח בשנה, מכריזה "קבוצת אירני" על קונספט קמעונאי ראשון מסוגו בישראל .



פקטורי 54 יורחב לרשת של 6 מרכזי אופנה, אשר כל אחד מהם ישא אופי, תוכן ועיצוב שונים. הראשון שבהם, יפתח מחר במרינה הרצליה, באגף הצפוני של קניון ארנה, בחלל הגדול והמושקע שנראה בארץ בקונספט של מותגי יוקרה בינלאומיים. פקטורי 54 ארנה, שישתרע על 3000 מ"ר, יפתח בשלב א' 2000 מ"ר, יכלול מיני-בוטיקים של מותגי העל היוקרתיים והיקרים ביותר בעולם האופנה הבינלאומי, בהם: D&G מבית דולצ'ה וגבאנה, ARMANI,JEANS VERSACE, אלכסנדר מקווין, הקו הצעיר של CK, CAVALLI, FERRE ואחרים. בספטמבר 2007 יפתחו עוד 1000 מ"ר בקומה הראשונה.



עיצוב פקטורי 54 הרצליה הופקד בידי משרד האדריכלים אורלי שרם המתמחה בעיצוב בתי ומשרדי יוקרה. רוני אירני, מנכ"ל הקבוצה מציין: "השאיפה של קבוצת אירני היא להוסיף מימד אחר לעולם קמעונאות האופנה בישראל וליצור שפה חדשה של חווית קניה". 'ריגוש הוא שם המשחק ', אומר אירני. בשנה וחצי האחרונות בדקנו וחקרנו טרנדים והתנהגות צרכנית בארץ ובעולם. נושא המותגים בכלל ומותגי יוקרה בפרט זוכים לחשיפה עצומה במרכזי ובירות העולם ולא רק בבירות האופנה".



"ההשראה לקונספט הייחודי הוא מתחם – "קורסו קומו 10" במילאנו", ממשיך אירני, "המציג במבנה אחד, אותנטי ומשופץ, טעימות ונגיעות ממיטב המעצבים בעולם. אנחנו לקחנו את זה כמה צעדים קדימה והשקענו 13 מיליון דולר בפיתוח הקונספט, עיצוב המקום, הסכמי בלעדיות עם מותגי יוקרה ויבוא המותגים. הרעיון – בתוך חלל עצום, בוטיקים אינטימיים ואקסקלוסיביים אותם חילקנו למותגים ותתי קבוצות המאפשרות ללקוח לזהות מיד את הסגנון העיצובי שלו וליצור אצלו תחושת בטחון ואינדיבידואליות".



קבוצת אירני מותגה לפני מספר חודשים והיא מאגדת בתוכה מספר חברות בת ורשתות בתחום האופנה והספורט. על פי נתוני החברה היקף הפעילות בשנת 2007 של כל הקבוצה יגיע ל- 420 מיליון ₪. את הפרסום לפקטורי 54 מוביל הקונספט FASHION IS RELIGION בליווי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס