מנהלי שיווק המשיקים מוצרים חדשים לשוק בינלאומי עומדים פעמים רבות בפני השאלה איפה להשקיע את מאמצי השיווק – האם במדינות בהן כבר יש לקוחות והמכירות מתקדמות יפה? או שמא במדינות בהן העסקים מתקדמים בעצלתיים?
המפגש הקרוב בסדרת מפגשי ל.ה.ב UPDATE בניהול השיווק יעסוק בהשקת מוצר חדש בשוק העולמי, בהשתתפות רננה פרס, מהפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א; איתי הלוי, סמנכ"ל שיווק בינלאומי בחברת HP Scitex; שרון טרכטמן, סמנכ"ל שיווק ומוצרים בחברת Radware.
המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 02.04.2006, בין השעות 17:30-20:30, בפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל אביב.
במהלך המפגש יוצגו תוצאותיו של מחקר חדשני שעוסק בהשקת מוצר חדש בשוק העולמי, בדגש על התלות בתנאי השוק השונים.
"ל.ה.ב אפדייט בניהול השיווק" היא תכנית מנויים שנתית בהנחיית רננה פרס, המיועדת למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות, וכוללת סדרה של מפגשים מקצועיים במגוון תחומי השיווק, תוך שילוב ידע רב ועדכני מן השטח ומהאקדמיה.
בתוכנית השתתפו עד היום מאות מנהלים, שמצאו עניין רב בשילוב של מרצים בכירים מהאקדמיה ואורחים המגיעים מן השטח. בין המרצים האורחים שהשתתפו במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני, אלי רייפמן מאמבלייז, גיל רוזנפלד מ- HP, אבי קלפה מ- YESועוד..
לפרטים והרשמה למפגש: 03-6408375, 052-2246314 www.lahav.ac.il