דנה אפשטיין, סמנכלית שיווק עזריאלי קום: "אתר עזריאלי קום ממשיך להוביל את מכירות האיקומרס בישראל ומתאים עצמו להתנהלות הגלובלית בתחום. אנו שמחים להציע לצרכן הישראלי את המגוון הרחב ביותר של מוצרים ומותגים המתאימים לצרכים שלהם בכל התחומים, החל ממעבר דירה, דרך כל מה שצריך לחופשה ועד מוצרי חזרה לביה"ס".
אתר האיקומרס Azrieli.com, יוצא עם קמפיין "AZRIELI.COM DAYS" לשבוע, ויציע עד 70% הנחה על מגוון המוצרים של המותגים המובילים באתר כמו, קליניק, אסתי לאודר, נייקי, סולם,Apple, האגיס ועוד.
המהלך יקודם באמצעות קמפיין טלוויזיה ודיגיטל בשווי של כמיליון שקלים, מבית משרד הפרסום של הקבוצה "ליאו ברנט".
האסטרטגיה הפרסומית שנבחרה לקמפיין מותאמת לאתר ה- e Commerce של קבוצת עזריאלי המציע את מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן הישראלי.