התשובה הישראלית של עזריאלי.קום לפריים דיי


דנה אפשטיין, סמנכלית שיווק עזריאלי קום: "אתר עזריאלי קום ממשיך להוביל את מכירות האיקומרס בישראל ומתאים עצמו להתנהלות הגלובלית בתחום. אנו שמחים להציע לצרכן הישראלי את המגוון הרחב ביותר של מוצרים ומותגים המתאימים לצרכים שלהם בכל התחומים, החל ממעבר דירה, דרך כל מה שצריך לחופשה ועד מוצרי חזרה לביה"ס".



אתר האיקומרס Azrieli.com, יוצא עם קמפיין "AZRIELI.COM DAYS" לשבוע, ויציע עד 70% הנחה על מגוון המוצרים של המותגים המובילים באתר כמו, קליניק, אסתי לאודר, נייקי, סולם,Apple, האגיס ועוד.



המהלך יקודם באמצעות קמפיין טלוויזיה ודיגיטל בשווי של כמיליון שקלים, מבית משרד הפרסום של הקבוצה "ליאו ברנט".


האסטרטגיה הפרסומית שנבחרה לקמפיין מותאמת לאתר ה- e Commerce של קבוצת עזריאלי המציע את מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן הישראלי.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג