ה. שטרן בקמפיין הוליוודי –יוצאת בעלון סלבריטאים מהודר בהשקעה של 150,000$

חברת התכשיטים ה. שטרן עולה במחצית יולי במסע קידום מכירות ממוקד באמצעות עלון חדש ומהודר- "סלבריטאים 2005", המיועד לעשירון העליון. מסע הקד"מ שיצא החודש בהשקעה של 150,000$, ייערך במקביל למסע הפרסום של החברה בישראל וזאת באמצעות עלון צבעוני ומהודר שיופץ בדיוור ישיר ללקוחות החברה ב-70,000 עותקים, 30,000 עלונים שיופצו באמצעות חנויות החברה ברחבי הארץ, 500,000 עלונים שיופצו בעיתונות היומית ופרסום ויח"צ במגזיני נשים.


העלון מציג את כוכבות הוליווד שבחרו לענוד את תכשיטי ה.שטרן על "השטיח האדום" של טקסי הפרסים החשובים ביותר בהוליווד: טקס האוסקר, גלובוס הזהב, הגראמי, ופרסי גילדת שחקני המסך, המוענקים לשחקנים הטובים ביותר בטלוויזיה, במוסיקה ובקולנוע.



הביטוי "השטיח האדום" מסמל את מסלול התצוגה הזוהר ביותר בעולם, עליו פוסעות הכוכבות הזוהרות והמסוגננות ביותר, לאור הבזקי המצלמות ועיני מיליונים ברחבי העולם כולו.


העלון מציג בין היתר את הזמרות בריטני ספירס, ביונסה נולס, כוכבות הסדרה "עקרות בית נואשות"- טרי האצ'ר ואווה לונגוריה, השחקניות לוסי לו, סיינה מילר וג'דה פינקט-סמית ועוד רבות וטובות. לצד תמונתן מציג הקטלוג את התכשיט אותו בחרו , והקולקציה ממנה נלקח.



לדברי ישראל קורט- מנכ"ל ה. שטרן בישראל: "תמצית אסטרטגיית מיצוב המותג ה. שטרן הינה הקונספט של well being (החיים הטובים). מאז שנת 2000 התרכז המותג באישה הן להשראה והן כלקוחה אישה חזקה, עצמאית, בעלת חוש טעם מוגדר ומודרני ואשר מעריכה את העידון בדבר מוצרי מותרות. מסקרים ומחקרים שערכה החברה עולה כי האישה המודרנית מודעת למגמות האופנה הבולטות אותן מובילות כוכבות הוליווד, והיא נהנית לענוד את אותם התכשיטים המככבים על מסלולי השטיח האדום. קמפיין הסלבריטאים החדש של ה.שטרן מנצל את הפלטפורמה הזאת, וממשיך את הדרך והגישה של החברה".



לדבריו: "צוות קידום מכירות בינ"ל ובראשו רוברטו שטרן, המעצב הראשי של חברת ה. שטרן, חברו יחד ליצור את העלון בו מוצגות דמויות הכוכבות המייצגות את האינטימיות והיחסים הבלתי מעורערים הקיימים בין האישה לתכשיט שלה.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים