ה. שטרן תקיים סדרת קוקטיילים יוקרתיים ללקוחות החברה בישראל במסגרת השקת קולקציית תכשיטי 2007

רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן, יוצאת החודש במסע פרסום בינלאומי להשקת קולקציית תכשיטי 2007. ישראל קורט מנכ"ל ה. שטרן ישראל: "השנה חל גידול של 20% במכירות תכשיטי היוקרה בישראל".



במסגרת ההשקה הבינלאומית, תשקיעה חברת ה. שטרן כ- 1 מיליון דולר במסע פרסום וקד"מ להשקת קולקציית התכשיטים החדשה. בפיתוח הקולקציה החדשה השקיעה חברת ה. שטרן העולמית למעלה מ- 8 מיליון דולר.



את הקמפיין בישראל ובעולם תוביל השחקנית ההוליוודית אשלי ג'אד. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום הבינלאומי TBWA וכולל: שלטי חוצות, מודעות צבע במגזינים, וקטלוג שמופץ ל- 80 אלף בתי אב.



במסגרת מסע הקד"מ תערוך ה. שטרן 7 אירועי קוקטיל בסניפי הרשת בסופי השבוע בחודשים נובמבר – דצמבר בקניון רמת אביב, מרכז עזריאלי, ארנה במרינה הרצליה, גרנד קניון חיפה, מלון הילטון תל אביב, מלון מצודת דויד ירושלים וקניון שחקים נתב"ג ל- 60 אלף לקוחות החברה.



ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי "השנה חל גידול בישראל של כ- 20% במכירות תכשיטי היוקרה בישראל". לדבריו: "עיקר הגידול נובע מההיצע והמגוון שמציעים בשנה האחרונה העונה לטעמים שונים. לדוגמא: ה. שטרן העולמית השיקה בשנה האחרונה למעלה מ- 30 קולקציות שונות של תכשיטי זהב, יהלומים, פנינים ועוד".



אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים