ה- AdWords מגיע לדרושים: AllJobs משיקה את פלטפורמת AllJobs Everywhere

הפלטפורמה מייצרת חיבור קל ונוח למגייסים עם למעלה מ- 70 אתרים מקצועיים שאותרו ע"י צוות AllJobs כפוטנציאלים למציאת מועמדים מקצועיים. האתרים המקצועיים נהנים מחיבור הזה גם הם, כשהם נהנים מחלוקת הכנסות עבור הצעות עבודה שנענות דרך האתר שלהם.



AllJobs Everywhere מבוססת על טכנולוגיה הדומה ל- Google AdSense. באמצעות הפלטפורמה החדשה, מגייסים יוכלו להציב את המודעה ללא עלות באתר המקצועי, ולשלם פר קורות חיים, רק במידה וקיבלו תוצאות.


800 הקטגוריות השונות אליהן מפולחות כל 42,000 המשרות ב-AllJobs, מאפשרות לבעלי האתרים להציג תוכן משרות מאוד ממוקד המתאים רק לקהילה שלהם, בכך, מסייע AllJobs לחברות המגייסות להגיע לקהילות סגורות, שאינן מחפשות עבודה בלוחות דרושים, אלא בד"כ מגיעות להזדמנויות "מפה לאוזן".



בין האתרים הנכללים בשלב הראשון לפרסום מודעות המילים: אתר דה-מרקר, Whatsup, דיילי מיילים, Allmarketing, PCON, אקונומיסט, פורטל דוקטורס, אתר ארגון הרוקחים, אתר פרופסור, Tcity ועוד רבים אחרים.



רויטל הנדלר, מנכ"לית אתר AllJobs.co.il, מסבירה: "עבודת המגייסים הולכת ונעשית קריטית להצלחה העסקית של החברות. היכולת של חברות, להתמודד עם השוק התחרותי של היום, במיוחד בזמן האטה והכרח בהתייעלות, מחייבת אותם לגייס את הבנאדם הטוב ביותר למשימה. על מנת להגיע למועמדים הטובים והמתאימים ביותר, המגייסים חייבים להיות יצירתיים במציאת פתרונות גיוס חדשניים. כיוון החשיבה הזה הוא שהביא אותנו לפיתוח אפליקציית AllJobs Everywhere, המאפשרת למגייסים לפרסם ב-AllJobs, ולקבל לא רק חשיפה גבוהה יותר באתר הגדול בישראל בתחום הדרושים (עפ"י סקר TIM ו-Google trends), אלא גם הפצה של המשרה שלהם באתרים מקצועיים רלוונטיים. "האפשרות הזו מקפיצה את הליך חיפוש המועמדים מדרגה אחת קדימה" אומרת הנדלר, "אין לי ספק שרשת ההפצה הזו תאפשר לחברות להגיע למועמדים טובים יותר מהר יותר ובשל כך להגיע להצלחות עסקיות טובות יותר."



AllJobs Everywhere פותחה על בסיס מודל ה-PayPerCV שהושק לפני שנתיים ב-AllJobs וזכה להצלחה רבה בקרב מגייסים. שיטת PayPerCV מקנה חשיפה גבוהה ביותר באתר AllJobs, במיקומים בולטים ובדיוורים למועמדים רלוונטיים, בצורה הפתוחה לכל גולשי האתר ולא רק למנויים בו – וכל זאת ללא תשלום על המיקום אלא רק עפ"י תוצאה. בדומה למודל הפרסום ב-Google, יכול המגייס לקבוע מה העלות המתאימה לו לתשלום עבור קורות חיים, ובהתאם ליחס עם המתחרים על אותם מיקומים, הוא זוכה לחשיפת המודעה שלו. "המודל הזה" מסבירה הנדלר, "מאפשר לנו להביא את המודעה לחשיפה גבוהה עוד יותר באתרים שונים ברשת, ללא הגבלה, כשהעלות למגייס, אינה עבור הצבת המודעה שלו באתרים השונים, אלא רק עבור תוצאות בפועל שיקבל".


אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר