וואלה!שופס תשווק בלעדית את נעלי הנוחות של המותג BETULA מבית בירקנשטוק

וואלה!שופס, אתר הסחר האלקטרוני הגדול בישראל, נכנס לתחום האופנה וישווק באופן בלעדי באינטרנט את נעלי הנוחות של Betula, מבית בירקנשטוק. וואלה!שופס חתמה על הסכם שיווק בלעדי עם חברת ורונה נעלי נוחות, יבואנית נעלי "בטולה" לישראל. מדובר בפעם ראשונה בארץ בה נמכר מותג הנעלה באופן בלעדי באינטרנט.



אורי נדלר, מנכ"ל וואלה!שופס, מציין כי בשנה האחרונה גדל משמעותית היקף הקניות באינטרנט כאשר יותר ויותר צרכנים מגלים את נוחות הקנייה באמצעות אתרי הסחר האלקטרוניים והביקוש למגוון רחב של מוצרים הולך וגדל. מכאן החלטת החברה להרחיב את פעילותה ולפנות גם לתחום האופנה וההנעלה. נדלר מוסיף כי בעתיד בכוונת וואלה!שופס להציע מותגים נוספים באופן בלעדי באתר ומעריך כי מגמה זו של מכירת מותגים בלעדית באינטרנט תלך ותורחב.



מסקר Tim האחרון (יולי 2006) אשר מדד את הרגלי השימוש באינטרנט עולה כי כ- 2 מיליון ישראלים מבצעים באופן קבוע רכישות באתרי קניות – זינוק של כ- 50% לעומת 1.5 מיליון קונים קבועים על פי סקר Tim בדצמבר 2005. על פי הסקר וואלה!שופס הינו אתר הקניות המוביל עם שיעור חשיפה חודשי של 29%, המהווים למעלה ממיליון גולשים



קבוצת וואלה!שופס הכוללת את וואלה טורס, וואלה buy, וואלה pay, וואלה פרינט ו-וואלה ביטוח הינה קבוצת אתרי הסחר האלקטרוני המובילים והגדולים בישראל עם היקף מכירות שנתי של כ – 350 מליון ש"ח (נכון לשנת 2005). לוואלה!שופס כ-500 אלף מנויים רשומים ומליון וחצי גולשים ייחודים כל חודש.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים