וולה, מובילת קטגוריית צבעי השיער בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש לרגל חגיגות 20 שנה לוולה, תחת הסיסמא: 'וולה חוגגת 20 שנה'.הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה לאוויר בסוף חודש נובמבר בטלוויזיה ובעיתונות וילווה בפעילות קד"מ במהלך החודשים נובמבר-דצמבר.
איזבל סקאי, מנהלת חטיבת השיער בפרוקטר אנד גמבל מוסרת: " אנו צופים כי המותג "וולה" ימשיך להיות השחקן המוביל בשוק צבעי השיער. כיום מחזיק המותג נתח שוק של 47%, יותר מפי 2 מהמתחרה הבא. מטרת הקמפיין היא להגיד תודה ללקוחות הנאמנים שלנו שנהנים מהאיכות של צבעי השיער של וולה."
הקמפיין מציג מבצע ייחודי ללקוחות וולה, תחת הכותרת "קני שניים, קבלי אחד בחינם".
מהות המבצע, בקניית 2 ערכות ממגוון צבעי השיער של וולה, מקבלים ערכת צביעה במתנה.
שוק צבעי השיער בישראל
על פי נתוני נילסן לדצמבר 2004 (כספי), מגלגל שוק צבעי השיער 68 מיליון שקל בשנה. את קטגוריית צבעי השיער בישראל, מובילה וולה עם נתח שוק של 47% (כמותי). שחקנים נוספים בתחום הם לוריאל עם נתח של 18%, נטורל פורמולה ואינדולה עם נתח שוק של 13% כל אחת.
במרס 2003 רכשה פרוקטר & גמבל את הבעלות ו-80% ממניות השליטה בחברת וולה העולמית תמורת 5.6 מיליארד אירו. כתוצאה מהעסקה הפכה פרוקטר אנד גמבל למשווקת העולמית של מוצרי וולה. בישראל, פרוקטר & גמבל משווקת את מוצרי וולה המיוצרים על ידי חברת אינטרקוסמא לשוק הקמעונאי, החל מ-1 ביולי 2005.