ויסוצקי יוצאת בשורה של מהלכים שיווקיים במטרה לשמר את מעמדה

ויסוצקי בוחרת במשרד יהושע TBWA שיחל כבר בקרוב לטפל בסדרת התה האדום של החברה ובסדרת המוצרים החדשים.



קבלת תקציב ויסוצקי מהווה הישג נוסף עבור יהושע TBWA, לאחר שבשבוע שעבר קיבל המשרד את תקציב הפרסום של מותג מוצרי החלב הבין לאומי מולר, ואת תקציב הפרסום של מותג הדטרגנטים למדיח הכלים Somat, אשר מצטרף למותגי חברת הנקל המטופלים במשרד.



חברת ויסוצקי הוקמה ברוסיה למעלה מ-150 שנה ע"י יצרן התה קלונימוס זאב ויסוצקי. לפני שבעים שנה היא הוקמה בישראל על ידי משפחת זידלר.



לפני שלוש שנים העביר שלום זידלר, מנכ"ל החברה בשנים האחרונות, את שרביט הניהול לרוני וינשטיין. החברה מייצרת למעלה מ-200 מוצרי תה שונים בשוק התה החם והקר, כשבשנים האחרונות היא מעמיקה את פעילותה בקטגוריות חדשות כמו התה האדום, צ'אי מאסלה והתה הירוק, שנחשבים להצלחות ענק.



לפני כשנתיים, חנכה החברה מפעל חדש בגליל בהשקעה של כ-10 מיליון דולר. מדובר במפעל הנחשב למתקדם בתחום התה בעולם. במפעל מועסקים 350 עובדים, אך הייצור בו נעשה ללא מגע יד אדם.



לחברה מערך הפצה מתקדם המגיע ללמעלה מ-6500 נקודות מכירה בישראל. במערך זה פועלים 40 משאיות והוא משווק גם את המוצרים של שמן ג'האשן, עוגיות עבאדי וופלים של מנעמים. תקציב הפרסום של ויסוצקי מוערך בכ-10 מיליון ₪ בשנה. מיום הקמתה בישראל עלתה החברה עם כ-100 קמפיינים שונים ולעולם לא החליפה את הלוגו.



יחסי הציבור והדוברות של החברה במהלך 15 השנים האחרונות מנוהלים ע"י שלמור תקשורת, בבעלות אירינה שלמור.



כאמור, ויסוצקי תופסת 80% משוק התה בישראל, ומייצאת בהצלחה לארה"ב, אוסטרליה, דרום אפריקה, רוסיה ואנגליה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס