דוד אבנר, מנכ"ל חברת פרטנר הודיע היום כי ארז פז יחליף את איריס בק כסמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה. ארז יחל בתהליך של חפיפה ולימוד, וייכנס לתפקידו באחד בינואר 2008.
איריס בק אחראית על חטיבת השיווק והתוכן, ובתחומי אחריותה פעילות השיווק במגזר העסקי והפרטי, פיתוח יישומים ומוצרים טכנולוגיים מתקדמים, פעילות הפורטלים וספקי התוכן, ציוד קצה, מחקר ופרסום. בתקופת כהונתה של איריס פרטנר המשיכה להוביל את שוק התקשורת בישראל בזכות אסטרטגיה שיווקית שזיכתה את orange ארבע פעמים ברציפות כמותג מספר 1 בתחום התקשורת. בתקופה זו איריס הייתה אחראית על השקת טכנולוגיית הדור השלישי והטמעתו בהצלחה בתודעת הציבור הישראלי.
ארז פז מכהן בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק של חברת Cal. במהלך תקופה זו הוביל את אסטרטגיית האשראי הצרכני החוץ בנקאי של החברה. כמו כן הוביל את השקת כרטיס האשראי Revolving – "אקטיב", ויצר מהלך שיווקי ראשון מסוגו בעולם, כרטיסי אשראי מעוצבים, המאפשר לצרכן לעצב בעצמו את כרטיס האשראי שלו.
לפני כן היה ארז סמנכ"ל השיווק בחברת "קוקה קולה ישראל", לאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים בחברה במשך 12 שנים. ארז הוא בעל תואר מוסמך במנהל עסקים אוניברסיטת Bradford באנגליה ותואר ראשון בתעשייה הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן- גוריון.