זוגלובק מציגה קמפיין "יום פסטרמה, יום סבבה" שיוביל אסטרטגיה שיווקית חדשה לפסטרמה. הקמפיין בהיקף של 4.5 מיליון ₪ באמצעות משרד פרסום LEAD בכיכובו של פבלו רוזנברג, יעלה במחצית נובמבר בטלויזיה, מדיה דיגיטלית ותשדירי רדיו.
הקמפיין הינו חלק מאסטרטגיה שיווקית של החברה לקידום הפסטרמה של זוגלובק מזון שכיף לאכול וגורם לך הנאה ושמחה ויחד עם זאת בעל ערכים תזונתיים טובים – דל בשומן, עשיר בחלבון. פבלו רוזנברג, שנבחר להוביל את הקמפיין, נבחר בגלל היותו בעל אישיות קורנת, שופעת חום ושמחת חיים.
במסגרת הסרטון, רוזנברג כאב המשפחה, מכין השכם בבוקר כריכי פסטרמה לאשתו לעבודה ולשני ילדיו לבית הספר, בעודו מפזז לצלילי השיר "יום סבבה" ( שיר שבזמנו בוצע על ידי להקת "אטרף"). הקמפיין נחתם בסיסמא החדשה של זוגלובק " כשאוכלים טוב, מרגישים טוב"
לדברי אורית ולנט מיכאלי, סמנכ"ל שיווק זוגלובק: "הקמפיין החדש לפסטרמה של זוגלובק הוא יריית הפתיחה ליישום האסטרטגיה החדשה של זוגלובק, להיות חברת מזון המציעה לצרכנים אוכל מזין, איכותי וטעים וגם אוכל שכיף לאכול אותו ומשמח."
מטרת המהלך להגדיל משמעותית את המודעות לצריכת פסטרמה בכריך וכתוצאה מכך להגדלת תדירות צריכת הפסטרמה אל מול התוספות הקלאסיות הנפוצות בכריכים.
שוק הפסטרמות (מעדניה+ארוזים) עומד בישראל על 366 מיליון ₪ לשנה
(סטורנקסט שנתי נכון לאוק' 2014). זוגלובק מובילה את שוק הפסטרמות עם נתח שוק של 45%.