חברה העירונית רחובות מעדכנת לוגו לקידום חשיבות הבידוד

החברה העירונית רחובות הצטרפה למאמץ ההסברתי העולמי במיגור נגיף הקורונה אשר במסגרתו התושבים נדרשים להישאר בבית ולשמור על מרחק של 2 מטרים האחד מהשני.



בכדי להעביר את המסר, ערכו בחברה אדפטציה ללוגו, ועלי הכותרת שלו עברו לשמור מרחק בטוח.


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג