חברת אורשייד (Orshade) הבינלאומית, המתמחה במתן פתרונות הצללה והחשכה למעטפת בניין, יצאה היום בקמפיין מדיה להשקת מוצר חדשני ראשון מסוגו בישראל 'אורשייד קונטרולייט', בהיקף השקעה של כחצי מיליון ₪. מדובר בפתרון המספק החשכה מלאה לחדרי שינה, ומציע אלטרנטיבה חדשנית לתריסי הגלילה הנפוצים בבתים ובמשרדים במחירים תחרותיים.
הקמפיין כולל פרסום מודעות באנרים וכתבות תדמית במדיה הכלכלית ובאתרי האינטרנט, ופונה בין היתר ליזמים, בעלי תפקידים בתחום הנדל"ן, אדריכלים ומעצבי פנים. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום lessismore, בניהולם של צילי בלקינד ואייל לוין – קריאטיב גל זכאי ואיתן גולדברד.
חגי רובננקו, סמנכ"ל שווק בחברת אורשייד, מציין: "הקמפיין נועד לחשוף את קהל היעד לפוטנציאל של המוצר. מדובר בפתרון מקיף לחללי המשרד או הבית היות והוא מאפשר שליטה מדויקת בוויסות כמות האור בהתאם לצרכי החדר באמצעים אלקטרוניים, ואינו מצריך ניקיון תריסים או תחזוקה שלהם בניגוד לתריסי הגלילה. בשל העובדה כי מדובר במוצר אלטרנטיבי וחדשני המוצע במחירים תחרותיים, אנו צופים למהפכה בצריכת פתרונות הצללה והחשכה בבתים פרטיים בישראל".
אורשייד קונטרולייט מצטרף לקו הפתרונות היוקרתייים והמתקדמים של החברה המותקנים באלפי מגדלים למסחר ולמגורים בארץ ובעולם בהם מגדלי Yoo, מגדלי אקירוב, רוטשילד 1, נתב"ג 2000 ועוד.