אמיר הנגבי, מנכ"ל משותף באידאה: "המהלך נועד לחבר את עובדי בזק למהלך השיווקי ולרתום את 7,000 עובדי החברה בזק למהפך שהחברה מחוללת".
במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-6 מיליון שקל, תוביל אידאה את שפת המותג החדשה לכלל עובדי בזק במערך הפנים ארגוני. פעילות זו כוללת עיצוב, פיתוח, תכנון והתקנת מגוון רחב של מוצרים שילוו את עובדי בזק בסביבות העבודה השונות. פעילות זו תימשך לאורך השנה הקרובה ותקיף את מוקדי הפעילות של בזק ברחבי הארץ.
אמיר הנגבי, מנכ"ל משותף באידאה: "חברת אידאה נבחרה להוביל אתגר אסטרטגי ממעלה הראשונה והוא חיבור עובדי בזק למהלך השיווקי. לרתום את 8,000 עובדי בזק בין לילה למהפך שהחברה מחוללת ולייצר הזדהות והתלהבות. לבזק עשרות רבות של מוקדי פעילות ברחבי הארץ, ממוקדי טלפוניה ואינטרנט, בתי ספר והדרכה לעובדים, ריכוזי עובדים, משרדים ועוד. כחלק מהמהלך הטמענו את השינוי במהלך לילה אחד במקביל בכל הארץ. עובדי בזק הגיעו בבוקר לחברה וגילו חברה מתחדשת, אטרקטיבית עם נראות חדשה בכל ממשקי העבודה והמפגש.
הנגבי הוסיף ואמר כי: "אנו נמשיך לייצר במהלך השנה הקרובה מגוון רעיונות עיצוביים לבזק, שהשילוב שלהם ייתן מענה להעברת ערכי ותכני המותג, הטמעת השפה הגרפית החדשה ואופי וסגנון הפניה. בסופו של יום העובדים הם פני החברה, הם השגרירים האמיתיים שלה".
את תהליך המיתוג הכללי של בזק הוביל אגף השיווק בבזק עם משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי, בשיתוף הסטודיו של פיליפ בולקיה שעיצב את הלוגו והשפה הגרפית.
חברת idea, בבעלות אמיר הנגבי ומוזס בן מנחם, מתמחה בפתרונות מסחור חזותיים ועזרים שיווקים מתקדמים. החברה הוקמה בשנת 1998 ומציעה סל של מוצרים- החל מטיפול במותג, נקודת המכירה, מרחב הקמעונאי וכן בפתרונות אינטראקטיביים.
החברה זכתה בשנים האחרונות בשלל פרסי עיצוב בתחרויות בארץ ובעולם. בין לקוחותיה חברות ועסקים מתחומי השיווק, צרכנות, מזון, תקשורת, אנרגיה, אופנה, תיירות, שירותים ועוד.