ענני תקשורת וחברת ההפצה הבינלאומית "אינדיגו" (Indigo Film and Television Ltd) הודיעו היום כי אינדיגו תפיץ יותר מ-250 שעות של סדרות לייף סטייל מקוריות מבית ענני תקשורת במסגרת לוח התכניות עתידי אותו תציג ב-Mipcom 2010 שיתקיים בחול המועד סוכות בקאן ובו יקחו חלק נציגים מכל חלקי תעשיית הטלויזיה בעולם. את ענני תקשורת תייצג בפסטיבל סיגל שלדג, מנהלת הפעילות הבינלאומית של ענני תקשורת שגם אמונה על ההסכם עם חברת אינדיגו.
אינדיגו הינה חברה עצמאית המפיצה תכנים של כמה מגופי השידור הגדולים בעולם מזה כעשור, בין היתר, עבור: BBC, ITV, Channel 4 National Geographic ו-Discovery, תוך שיתוף פעולה עם מפיקים עצמאיים וזוכי פרסים מרחבי העולם. בין התכנים שתפיץ אינדיגו עבור ענני תקשורת, ניתן למנות תכנים בעברית ובאנגלית אשר משודרים בישראל בערוצי ענני תקשורת ובהם תכניות בישול מערוץ האוכל, תכנים רפואיים מערוץ הבריאות, תכני תיירות אטרקטיבים מערוץ הטיולים ותכני איכות חיים מערוץ החיים הטובים.
דיוויד לואלי, מנהל אינדיגו: "ההסכם הזה לוקח את יחסינו הוותיקים עם ענני אל השלב הבא ושואב מאטסרטגיית העבודה שלנו עם מפיקים בכירים מארצות שאינן דוברות אנגלית, המייצרים תכנים המוכיחים את עצמם בשוק הבינלאומי."
אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת "זהו צעד נוסף באסטרטגיה של ענני תקשורת המכוונת אל השווקים הבינלאומים. סדרות הלייף סטייל של ענני תקשורת מוכיחות את עצמן פעם אחר פעם בעוד ועוד טריטוריות ברחבי העולם וזוהי גאווה ישראלית אמיתית".