חברת אירני סחר משיקה אתר אונליין לשיווק מוצרי מזון ובריאות

חברת 22 קרבון
22 Carbon
מבית אירני סחר, המתמחה
ביבוא ושיווק מוצרי מזון פרימיום בריאים, משיקה אתר און ליין לשיווק מוצרי מזון
וביראות, במסגרתו תשווק בשלב הראשון את ערכות תה מאצ'ה היפנית. עד כה שווק בישראל שקיות המאצ'ה יפנית ברשתות
השיווק והמזון וכבר בשבוע הקרוב ישווקו ערכות פרימיום ברכישה מקוונת.

ערכת הפרימיום כוללת בין
היתר: כלים מסורתיים להכנת משקה המאצ'ה: מקציף תה- אשר נועד למוסס את המאצ'ה עם
מעט מים חמים ליצירת מרקם אחיד, קערה- הנועדה לערבוב המשקה ולשתייתו, כפית- המשמשת
לכפית מדידה, אשר מודדת את כמות אבקת תה המאצ'ה למשקה ושקית אבקת תה מאצ'ה- המכילה
50 גרם של תה מאצ'ה איכותית.

כמו כן, הערכה מכילה ספר
מתכונים מגוון, אשר מציע מתכונים בריאים וקלים להכנה ביתית המבוססים על אבקת תה
המאצ'ה, כמו: גלידת מאצ'ה מנטה, כדורי אנרגיה מאצ'ה, פנקייק מאצ'ה ועוד מבחר
מאכלים טעימים ובריאים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)