חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, תטפל בתקציב המדיה החברתית של רשת האופטיקה אירוקה. במסגרת השירותים שתספק אקליפטוס, יכללו ניהול פעילות הניו מדיה של המותג, ניהול עמוד הפייסבוק וקהילת החברים, ניטור פעילות המותג ברשת ופעילות מתחרותיה וכן יצירת חיבור הומוגני בין פעילות האון ליין האוף ליין של המותג. התקציב מוערך בכ 300,000 ₪.
מרכיב עיקרי של הפעילות יעשה סביב פעילות המותג בזירות החברתיות השונות ופעילות באמצעות אפליקציות המתקדמות תוך ניהול תוכן חכם ורלוונטי לצרכנים השונים בשילוב פעילויות אופליין.
מאור חן, מנכ"ל חברת אקליפטוס: "אנו שמחים על ההזדמנות והאתגר שניתן לנו בפעילות עם מותג גדול ואופנתי כאירוקה. בשיתוף עם אסטרטגית השיווק האמיצה של החברה והאפשרויות שמציע עולם הניו מדיה, נוביל בשנה הקרבה מספר פעילויות בפייסבוק, כולל ניהול תוכן חכם לצד פעילויות אפליקציה מתקדמות עם חיבור חכם של תחזוק הקהילה לאורך זמן."
נעמי רודיך, מנהלת השיווק של רשת אירוקה מוסרת: "בשנת 2010 התנענו את פעילות החברה במדיה חברתית ולאחר שבנינו תשתית בסיסית הוחלט להשקיע תקציב ייעודי לתחום ולבנות מהלך שנתי ארוך טווח במטרה לצור שיח מהנה בנושאי סטיילינג ואופנה עם הצרכנים שלנו".
בין לקוחותיה של אקליפטוס נמנים שטראוס, הדקה ה 90, מקס ברנר, לפ"מ, טיב טעם, המרכז הבינתחומי ובורגוס. לאחרונה קיבלה אקליפטוס לידיה מספר תקציבים גדולים ובהם מייקרוסופט ומותג הסלטים אחלה של שטראוס.