חברת ביטוח ישיר תפעיל שירות חדש: "ביטוח ישיר עד הבית".
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי / Y&R ויעלה בטלוויזיה בערוץ 2, בערוץ 10 וברדיו. עלות הקמפיין 500,000 $ תחת הסיסמא: ביטוח ישיר עד הבית. חברת ביטוח ישיר, תפעיל שירות חדשני וייחודי אשר לא קיים עד כה בישראל: שירות ביטוח ישיר עד הבית.
במסגרת השירות הלקוח יהיה זכאי לקבל, ללא תוספת תשלום, תיקון לשמשות שבורות לרכב בביתו או במקום הימצאו של כלי הרכב. שירות ביטוח ישיר עד הבית ניתן ללקוחות אשר להם פוליסת ביטוח רכב מקיף/צד ג' בחברה.
רענן סעד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי אמר היום בנושא: "ביטוח ישיר מאז ומתמיד מובילה את תחום הביטוח בשירותים חדשניים, הקמפיין הנוכחי הוא אבן דרך נוספת . מטרת הקמפיין הנוכחי לחזק את התפישה של הלקוחות שברגע האמת אנחנו עמם וננסה להקל עליהם".