חברת "ד"ר גב" הוותיקה לא מפחדת משינויים. בימים אלה יוצאת החברה במהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש ורענון הלוגו, תוך שימת דגש על תחום הלייף סטייל ופנייה לקהל צעיר יותר. מהלך המיתוג המחודש של "ד"ר גב" נעשה בהשקעה של חצי מיליון דולר, במטרה לרענן את הקו הגרפי של החברה ולבסס את שליטתה בתחום מוצרי הבריאות, תוך דגש על פתרונות הלייף סטייל שהיא מציעה.
במהלך סדנת מיתוג שעברה החברה התקבלה החלטה אסטרטגית לשים דגש לא רק על תחום הבריאות, אלא גם על תחום הלייף סטייל במוצרי החברה, ולפנות לקהל צעיר יותר מבעבר. אסטרטגיה זו נובעת מההבנה כי תחום מוצרי הבריאות וסגנון החיים בישראל הולך ומתפתח ויחד איתו גדל גם הביקוש למוצרים אלו. מתוך האסטרטגיה החדשה נגזר העיצוב המחודש של הלוגו: הדגש היה שמירה על הקו הקיים, תוך חידושו ורענונו, כיאה לחברה מתחדשת.
הדמות המוכרת של "ד"ר גב" עוצבה מחדש בקווים עדכניים המתאימים לתקופה, וכעת היא צעירה ו"נינוחה" יותר, כמו הקו הגרפי של החברה כולה.
תהליך המיתוג יחלוש על נראות הרשת כולה, החל משילוט חנויות הרשת שיוחלף, דרך עיצוב הסניפים בעיצוב צעיר ומודרני ועד למוצרי ה- BTL של החברה.
"כאחת החברות הותיקות בשוק היה חשוב לנו לשמור על קו צעיר ומעודכן," מסביר מנכ"ל "ד"ר גב", יוסי אלבוחר. "החלטנו לעבור סדנת מיתוג מחדש על מנת להעביר את היותנו מובילים בתחום מוצרי הבריאות והלייף סטייל גם בלוגו ובצבעים המאפיינים את 'ד"ר גב'. מבחינת צבעוניות הלוגו הוחלט לוותר על הצבע האדום, הלקוח מעולם הקמעונאות, ולהחליפו בצבעים לבן וירוק, המשדרים רכות, חיבור לטבע וללייף סטייל. גם הצבע הכחול שודרג לכחול עמוק יותר, המשדר את יציבותה של "ד"ר גב" כחברה ותיקה ומצטיינת בתחומה."