חברת ד"ר גב יוצאת במהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש ופונה לקהל צעיר יותר

חברת "ד"ר גב" הוותיקה לא מפחדת משינויים. בימים אלה יוצאת החברה במהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש ורענון הלוגו, תוך שימת דגש על תחום הלייף סטייל ופנייה לקהל צעיר יותר. מהלך המיתוג המחודש של "ד"ר גב" נעשה בהשקעה של חצי מיליון דולר, במטרה לרענן את הקו הגרפי של החברה ולבסס את שליטתה בתחום מוצרי הבריאות, תוך דגש על פתרונות הלייף סטייל שהיא מציעה.



במהלך סדנת מיתוג שעברה החברה התקבלה החלטה אסטרטגית לשים דגש לא רק על תחום הבריאות, אלא גם על תחום הלייף סטייל במוצרי החברה, ולפנות לקהל צעיר יותר מבעבר. אסטרטגיה זו נובעת מההבנה כי תחום מוצרי הבריאות וסגנון החיים בישראל הולך ומתפתח ויחד איתו גדל גם הביקוש למוצרים אלו. מתוך האסטרטגיה החדשה נגזר העיצוב המחודש של הלוגו: הדגש היה שמירה על הקו הקיים, תוך חידושו ורענונו, כיאה לחברה מתחדשת.



הדמות המוכרת של "ד"ר גב" עוצבה מחדש בקווים עדכניים המתאימים לתקופה, וכעת היא צעירה ו"נינוחה" יותר, כמו הקו הגרפי של החברה כולה.



תהליך המיתוג יחלוש על נראות הרשת כולה, החל משילוט חנויות הרשת שיוחלף, דרך עיצוב הסניפים בעיצוב צעיר ומודרני ועד למוצרי ה- BTL של החברה.



"כאחת החברות הותיקות בשוק היה חשוב לנו לשמור על קו צעיר ומעודכן," מסביר מנכ"ל "ד"ר גב", יוסי אלבוחר. "החלטנו לעבור סדנת מיתוג מחדש על מנת להעביר את היותנו מובילים בתחום מוצרי הבריאות והלייף סטייל גם בלוגו ובצבעים המאפיינים את 'ד"ר גב'. מבחינת צבעוניות הלוגו הוחלט לוותר על הצבע האדום, הלקוח מעולם הקמעונאות, ולהחליפו בצבעים לבן וירוק, המשדרים רכות, חיבור לטבע וללייף סטייל. גם הצבע הכחול שודרג לכחול עמוק יותר, המשדר את יציבותה של "ד"ר גב" כחברה ותיקה ומצטיינת בתחומה."

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח