חברת האיפור הבינלאומית "איל מקיאג'" עולה בקמפיין פרסום חדש אינטראקטיבי, בעלות כוללת של 60,000$ באמצעות חברת Grey Interactive. הקמפיין החדש מציע להתאים בין המזל האישי (בגלגל המזלות) ובין צורות איפור שונות, המשקפות את אישיותה של המתאפרת על פי תורת האסטרולוגיה. בהמשך יעלה בהמשך בווריאציות נוספות.
בקמפיין החדש של "איל מקיאג'" מככבת דוגמנית הבית של החברה, נעה תשבי, אשר מציגה את צורות האיפור השונות בהתאם לגלגל המזלות . הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין הנו "איזה מזל שבאת…" וניתן לראותו בשלב הראשוני באתרי MSN, נענע, וואלה נטוורקס תחת קטגוריות איפור, טיפוח, ביוטי ולייף סטייל.
מהנהלת חברת איל מקיאג' נמסר כי: "כיום אנחנו רואים עדיפות להשקעה בפרסום באינטרנט, היות וקהל הגולשות הוא קהל צעיר בדרך כלל , אשר מתעניין באופנה ,טיפוח וביוטי. הקמפיין החדש מציע לגולשות דרך אלטרנטיבית להתאפר, כאשר כל אחת יכולה לנסח לעצמה מראה בהתאם למזל האישי שלה בגלגל המזלות. מעבר להתאמה האסטרולוגית, הקמפיין החדש מאפשר לנו להתרשם מסוגים שונים של קווים לדמותה של אישה בעולם האיפור, בכיכובה של נעה תשבי – דוגמנית הבית של החברה".