חברת "אפ טוטל" קורפוריישן, אשר השיקה בימים אלה סדרת מותגים חדשה של חטיפים מלוחים, הקימה חברת הפצה תחת המותג Mana בהשקעה של מיליון שקל. חברת ההפצה של Mana תפעל בנפרד ממערך ההפצה של סנו, היות ולא ניתן להוביל מוצרי מזון יחד עם מוצרי ניקוי.
בעלי המניות בחברת "אפ-טוטל" :"סנו" (50.1%) , חברת עדיגר – בבעלות פרופ' סוארי וצביקה יוכמן (30%) ומיכאל לובושיץ לשעבר סמנכ"ל הסחר בסנו (19.9%).
עד כה, רכשה "אפ-טוטל" את חברתMANA י.א ומשאבים י.א., המחזיקות במפעל לייצור חטיפים בבית שמש, תמורת חובות החברה שנאמדים ב5-6 מיליון שקל
מפעל וחברת MANA מתמחים בייצור פריכיות אורז, תוספי מרק ומגוון רחב של חטיפים מלוחים. המפעל מתחמחה בייצור פרייבט לייבל, עבור חברות מזון ורשתות שיווק, לרבות ייצור מוצרים בהשגחת הבד"צ, מוצרים עבור המגזר הערבי ומוצרים המיועדים לייצוא למדינות שונות בעולם, ביניהן: ארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת ואוסטרליה. מחזור המכירות השנתי של החברה(במתכונתה הקודמת), נאמד ב- 22 מליון שקל בשנת 2008.
חברת "אפ טוטל" קורפוריישן, השיקה בימים אלה סדרת מותגים חדשה של חטיפים מלוחים תחת השמות: "קראנצ'וס" , "צ'יפסונים ו"קורנוס", המשווקים ברשת "שופרסל".
ב-"MANA" מציינים, שעל אף הפרסומים השונים כאילו החברה מתכננת להתחרות במיוחד "באוסם", הרי שאסטרטגיית החברה מכוונת בעיקר לשוק בחו"ל, כיוון שהחברה רואה בו את שוק העיקרי למוצריה ותשקיע בו את מירב המשאבים . כמו כן, בחברה דוחים את ההצהרות הלוחמניות ומבקשים להדגיש כי "אוסם" היא אות ומופת להצלחה ולניהול יעיל .
מיכאל לובושיץ,מבעלי החברה:"אמנם ההשוואה מחמיאה לנו מאוד, אך אנו צריכים לעבור כברת דרך ארוכה, על מנת שנוכל להוות מתחרים שקולים בתחום המזון, לחברות ענק מצליחות כמו אוסם ועלית"
לדבריו: "עם השקת המותגים החדשים, אנו מקווים להיות "שחקנים" דומיננטיים בתחום המזון היבש ובכוונתנו לפתח קווי ייצור נוספים, בהתאם לדרישות השוק ולרכוש מפעלי ייצור נוספים בתחום המזון".