חברת המיתוג ג'ירף תקשורת חזותית זכתה בתחרות העיצוב "כוכב ישראל 2009"


חברת המיתוג "ג'ירף תקשורת חזותית" זכתה בתחרות העיצוב הישראלית "כוכב ישראל 2009" על עבודת עיצוב מארזים עבור חברת "אבן קיסר". התחרות התקיימה מטעם מכון האריזה והעיצוב הישראלי.



בעקבות הזכייה בתחרות העיצוב הישראלית, תתמודד החברה בתחרות הבינלאומית לעיצוב אריזה בשם "WORLDSTAR". הפרמטרים הנמדדים בתחרות הנם חדשנות, מקוריות, ויצירתיות עיצובית.



ג'ירף תקשורת חזותית זכתה בפרס היוקרתי על עיצוב מארז וערכת שיווק למשטחי אבן קיסר תחת המותג "קונצ'טו". המארז כולל: קטלוג אלבומי מהודר עם צילומי אפליקציות ייחודיים, ערכת דוגמאות שהודפסה בדיוק רב למוצר המקורי, ומארז.



החברה זכתה בתחרות בזכות איכות המארז והמסר שהוא משדר ותומך במסר היוקרתי של המוצר. הקטלוג האלבומי המהודר כולל צילומי אפליקציות ייחודיים וערכת דוגמאות שהודפסה בדיוק רב למוצר המקורי.



לדברי טל הובר, מבעלי ג'ירף תקשורת חזותית: "הזכייה בתחרות "כוכב ישראל" מהווה חותמת של איכות ויצירתיות עבודותינו עבור הלקוחות. הצורך בערכה יוקרתית התומכת בערכי המותג. משטחי המוצר כבדים מאוד ולא ניתן להשתמש בהם כאמצעי מכירה בפגישות.



הערכה מאפשרת לאנשי מכירות להציג את המוצר, תכונותיו ואת המסר היוקרתי שלו. הערכה מהווה שי יוקרתי מעוצב בפגישות עם קונים פוטנציאלים. החיבור בקטלוג בין צילום האבנים לטקסטורות ונופים מן הטבע מעביר את המסר שמדובר באבני חן טבעיות מהן עשויים משטחי הקונצ'טו של אבן קיסר."



חברת המיתוג 'ג'ירף תקשורת חזותית' הוקמה בשנת 2002 על ידי טל הובר וניר הובר. טל, בוגרת ויטל, אחראית על הניהול הקריאטיבי בחברה. ג'ירף מתמחה במיתוג ויצירת שפה תקשורתית של חברות מקומיות ובינלאומיות. על לקוחות החברה נמנים: המכביה ה-18, הזרע ג'נטיקס, בנק לאומי, אבן קיסר, נטפים, קבוצת מר, CA, אקים, ועוד.


אולי יעניין אותך

יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)