חברת המיתוג הקמעונאי אידאה, פיתחה, עיצבה והקימה עבור חברת סידס את חנות הקונספט הראשונה בארץ של מותג הסוכריות האמריקאי ג'לי בלי (JellyBelly). לצורך כך פיתחה אידאה קונספט קמעונאי חדשני שהוא ייחודי וראשוני בין חנויות המותג בעולם.
החנות הראשונה שהוקמה ב'סינמה סיטי', פונה לקהל הישראלי ומתאימה לצרכיו הייחודיים של המבלים במתחם.
הקונספט מתבסס על חוויית ה- pick&mix, לשם כך פותחו גביעים ייחודיים בגדלים שונים שעוצבו גם הם ברוח המותג.
תחת המותג JellyBellyסידרה של למעלה מ 50 טעמים והוא אחד המותגים המצליחים ביותר בארה"ב כבר למעלה מ- 30 שנה.
חנות הקונספט פונה לקהל משפחתי מגוון, בכל טווח הגילאים, ומציעה חווית בילוי וקניה דרך אינטראקציה מלאה עם המותג והמוצרים, בתהליך הקניה משתתף הלקוח בבחירת הטעמים הייחודיים למותג. החוויה הרב-חושית שמעניק לקונה המותג JellyBelly מייצרת אווירת "פנטזיה" המאפיינת את מתחם ה'סינמה סיטי'.
חנות הקונספט של JellyBelly ב 'סינמה סיטי' היא הראשונה בעולם הנפתחת בתוך מתחם בתי קולנוע ופועלת על פי שיטת מכירה ייחודית שלא נהוגה עד כה בחנויות JB בעולם.
החנות ממוקמת על שטח של כ- 25 מ"ר בתוך מתחם בתי הקולנוע 'סינמה סיטי' בצומת גלילות, מציעה סוכריות ג'לי איכותיות במגוון טעמים.
אמיר הנגבי, מנכ"ל אידאה: "המהלך שהובלנו מבסס את המותג דרך יצירת חווית קניה ייחודית ורב חושית, חשיפה לערכי המותג והמוצרים, ההופכת חלל קיים ולא מנוצל להזדמנות עסקית ול'קופה רושמת' במתחם. בפרויקט המיתוג הקמעונאי ל JellyBelly, מומחש הקשר בין המודל העסקי, האסטרטגיה הקמעונאית והעיצוב, כמפתח להצלחה עסקית."