חברת המיתוג והלובינג הקמעונאי Cinterra group מועמדת לקבל את תו אמון הציבור


חברת Cinterra group היא הראשונה מהחברות העוסקות במיתוג, יחסי ציבור ולובינג קמעונאי המועמדת לקבל את תו אמון הציבור.



התו, המוענק על ידי הארגון אמון הציבור, מעיד על מחוייבות לאיכות שירות נאות של בית עסק, ותרומה לרווחת הצרכנים תוך מחוייבות להתנהלות בערכי יושרה והגינות, שקיפות מידע וכיבוד החוק, הקפדה מוכחת על אמת בפרסום, ושימוש מהימן בהשוואת מחירים ובחיסכון.



הקריטריונים נהוגים במדינות המתקדמות בעולם, וקביעת בתי העסק הראויים לתו נעשית בכלים מקצועיים ועל ידי צוות מקצועי המתמחה בזכויות הצרכן. ארגון אמון הציבור פועל ללא מטרת רווח, בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה הדוק עם ארגונים דומים ברחבי העולם.



Cinterra group החלה בתהליך ההטמעה והבקרה תוך מתן דגש מיוחד לכללי אמון הציבור בתחום הפרסום (כללים המקבילים לכללי אמת בפרסום שמנהיג ה – BBB בארה"ב). מתוך הרצון לקבוע נורמות וקריטריונים בתחום הפרסום, העומדים בקריטריונים של אמינות ושקיפות כלפי הצרכנים.


"כשמוכרים מוצר אפשר וצריך שהפרסומים בכלי התקשורת יהיו מהימנים. אנו משוכנעים כי חברה שפועלת בהגינות ובשקיפות מול ציבור הצרכנים תהנה מאמינות גבוהה לאורך זמן. זה הדבר שיבדל אותה." מסרו מנהלי Cinterra group.



Cinterra group, בהנהלתם המשותפת של ארז חגי ומיכאלה אלרם, היא חברה המסייעת לעסקים קטנים ובינוניים שמבקשים לגדול וליזמויות חדשות שמשוועות לפרוץ, להתמודד בהצלחה מול מתחריהם הגדולים עתירי התקציבים. שלא כחברות אחרות, Cinterra group מעניקה חבילה כוללת של פתרונות להחדרת המוצרים לרשתות השיווק, בניית קטגוריות חדשות ברשתות ובניית זהות תאגידית מתחילת התהליך ועד סופו.



מנהלי Cinterra group אמרו כי ישמחו לפעול תחת בקרת אמון הציבור באופן שוטף, וכי החברה מחויבת לקודים שנקבעו על ידי הארגון מתוך ההכרה בחשיבות איכות השירות וזכויות הצרכן.

אולי יעניין אותך

תחרות מצויינות בשירות- קרדיט המיל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)