המהלך
ילווה בקמפיין חוצות ודיגיטל מאסיבי ברחבי ישראל , בהשתתפות עובדי החברה תחת
המסרים LIFE NEEDS PLAY וInfinite ways to Play
תעשיית
ההייטק המשוועת לעובדים מוכשרים, מייצרת כל העת אתגרים בתהליך הגיוס ופונה למגוון
ערוצים על מנת לאתר עובדים בעלי פוטנציאל
והתאמה לתפקידים המוצעים.
חברת
המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, שהונפקה בנאסד"ק לפני כחצי שנה לפי שווי של
למעלה מ- 11 מיליארד דולר, ומעסיקה בישראל
למעלה מ- 850 עובדים, השיקה היום קמפיין
חוצות ודיגיטל מאסיבי ברחבי ישראל, לגיוס של למעלה מ- 100 עובדים, למגוון תפקידים,
ביניהם, תחומי הטכנולוגיה, אנליזה,ניהול מוצר, מוניטיזציה ושיווק. הקמפיין בהשתתפות עובדי החברה תחת המסרים LIFE NEEDS PLAY וInfinite ways to Play
בחברה מציינים כי, 10% מהמשרות הפתוחות מוצעות למועמדים ללא ניסיון
רלוונטי מקדים, וההתאמה נעשית באמצעות מבחנים לאיתור קריאיטיביות, ופוטנציאל אישי
למילוי מגוון תפקידים.
בנוסף, החברה השיקה לאחרונה אקדמיה מתוך כוונה להכשיר ולהכניס "דם
חדש" לארגון עם עובדי בעלי רקעים מגוונים. האקדמיה מציעה מסלולי הכשרה מרוכזים ומאתגרים למקצועות הליבה
של פלייטיקה, כאמור למועמדים ללא ניסיון קודם בעולמות הגיימינג, אך בעלי פוטנציאל
גבוה להצלחה. (מי שמאותר לאקדמיה מקבל תשלום מהיום הראשון ומיועד לתפקיד בחברה
בתום מסלול ההכשרה).
יעל
יהודאי , Chief Human Resources Officer
ציינה כי, "תעשיית הגיימינג הינה תעשייה טכנולוגית
צעירה וצומחת. פלייטיקה מציעה למועמדים הזדמנות להיכנס לחברה גלובאלית ומובילה בתחומה עם
טכנולוגיה מתקדמת, הזדמנויות השפעה ואתגר מקצועי המפתחת טאלנטים מובילים
בתחומם".