חברת הפלגות הנופש NCL משיקה את האפליקציה Cruise Norwegian

ברת הפלגות הנופש NCL (נורוויג'ן קרוז ליין) משיקה אפליקציית מובייל חדשה תחת השם Cruise Norwegian. האפליקציה החדשה עוצבה במטרה להיות השותף המושלם לכל הפלגה וללוות את האורחים כבר מרגע ההזמנה ועד ליום הירידה מהאונייה. האפליקציה מציעה מגוון רחב של אפשרויות מקוונות לחוויית נופש שלווה וחסרת דאגות, מיצוי מירבי של הזמן באונייה ומחוצה לה ואפילו קשר ישיר עם החברים והמשפחה באונייה או בבית.


"בין אם מדובר ב-60 יום לפני תאריך ההפלגה או בזמן השייט עצמו, אפליקציית Cruise Norwegian מספקת לאורחים מגוון רחב של שירותים ופעילויות באונייה, בכל רגע נתון, הישר בכף ידם" אמר אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל NCL. "אפליקציית Cruise Norwegian תאפשר לאורחים להתאים לעצמם את חוויית השייט המושלמת עבורם ולנהל את החשבון האישי שלהם, כך שיוכלו לנצל את זמן השהות באונייה בצורה הטובה ביותר ולעשות רק את הדברים שהם באמת אוהבים."


במטרה להבטיח חוויה נטולת דאגות ביום העלייה לאונייה, מספקת אפליקציית Cruise Norwegian הוראות הגעה מדויקות ומפורטות לנמל. כמו כן, פונקציית הצ'ק-אין במובייל, מאפשרת לאורחים לחסוך זמן יקר ברציף ולעלות לאונייה עם המסמכים אלקטרוניים וללא ניירת.


מרגע העלייה לסיפון, ניתן להשתמש באפליקצייה ללא תשלום, באמצעות החיבור המהיר לWi-Fi באוניות הפאר של NCL. באפליקציית Cruise Norwegian שייט החלומות של האורחים נמצא ממש בקצות אצבעותיהם. לצד עדכונים שוטפים בכל הנוגע לפעילויות הצפויות במהלך ההפלגה, האפליקציה מאפשרת לאורחים לחוות את סגנון ה-FreeStyle הייחודי של NCL במלואו: ניתן להזמין כרטיסים למופעי ברודווי, לשריין מקומות לארוחת ערב מפנקת באחת ממגוון מסעדות היוקרה של NCL, או לצאת להרפתקה במיטב סיורי החופים. בנוסף, אפליקציית Cruise Norwegian מאפשרת לאורחים לשמור על קשר בכל רגע נתון, לפתוח קבוצות צ'אט מרובות משתתפים, לארגן מפגשים או לשתף תמונות וסרטונים, באמצעות חבילת שיחות והודעות ללא הגבלה, תמורת תשלום חד-פעמי בסך $9.95. אורחים המעוניינים ליצור קשר עם יקיריהם בבית יוכלו לבצע שיחות דרך האפליקציית Cruise Norwegian בתשלום סמלי בסך $0.79 לדקה, לשיחות יוצאות לרוב המדינות בעולם.


השימוש באפליקציה מאפשרת לאורחים לעקוב אחר הרכישות שלהם על הסיפון ולעיין בהן לכל אורך ההפלגה. בנוסף, מוצג באפליקציה מידע חשוב ופרטים בנוגע להליך הירידה מהאונייה. אלה החולמים על חופשת השייט הבאה שלהם, מייד בתום הנוכחית, יוכלו לקבל מידע ועדכונים לגבי תכנית Cruise Next של NCL, לעקוב אחר נקודות הצבירה שלהם בתכנית ההטבות לחברי מועדון של ולהתרשם ממגוון הצעות בלעדיות שמחכות להם על הסיפון.


אפליקציית Cruise Norwegian מוצעת להורדה ללא תשלום ווזמינה לשימוש בהפלגות באוניית Norwegian Sky כבר היום. בקרוב, האפליקציה החדשה תהיה זמינה גם באוניית Norwegian Bliss החדשה ביותר של NCL, עם השקתה בקיץ 2018. עד סוף שנת 2018 השימוש באפליקציה יהיה זמין לכל אורחי NCL, בכל רחבי הצי של החברה.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח