חברת הפרסום הדיגיטלי adMingle משיקה תוכנית לקידום עסקים קטנים

חברת AdMingle, המספקת פלטפורמת פרסום דיגיטלית גלובלית לקידום מותגים וחברות באמצעות מקדמים ברשתות החברתיות, משיקה לראשונה תוכנית מיוחדת המותאמת לצורכי ארגונים קטנים-בינוניים SMB)). במסגרת התוכנית תוצע לבעלי עסקים חבילת הנחות ותמריצים מיוחדת.



adMingle, חברת סטארט אפ ישראלית, מציעה לחברות לקדם מותגים על בסיס מודל תשלום מהפכני לחיבור בין המפרסמים לקהלי היעד. למעשה החשיפה במדיה החברתית נעשית על ידי הגולשים המשמשים כמקדמים (publishers) במדיה החברתית ותמורת שיתוף חבריהם בקמפיינים פרסומיים שונים הם מקבלים תשלום. השירות מוצע בכל הרשתות החברתיות- פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ואף בווטסאפ.
החברה פועלת בשווקים שונים, בעיקר באירופה וכעת גם בישראל ובין לקוחותיה נמנים מותגים גדולים ומוכרים בשוק. כעת, כאמור, החברה מרחיבה את פעילותה ויוצאת בתוכנית חדשה שתאפשר גם לעסקים קטנים-בינוניים לחזק את הנוכחות שלהן ברשתות החברתיות ולהגדיל את מעגל הלקוחות.



דוד אדי, מנכ"ל adMingle ישראל, אמר: "adMingle היא כלי אידיאלי לעסקים קטנים-בינוניים בשל העובדה כי שיווק 'פה לאוזן' כבר הוכח במחקרים כשיטת הפרסום היעילה ביותר. כמו כן, עסקים אלה אינם משופעים בתקציבים גבוהים וכדי לבלוט נדרשים לחשיבה מחוץ לקופסא. לכן adMingle היא כתובת מתאימה עבורם לקדם את החשיפה שלהם ברשת בצורה חכמה שתייצר בקרב לקוחות פוטנציאליים הנעה אמיתית לפעולה לאחר שקיבלו המלצה מחבר על אותו עסק. הפלטפורמה שלנו מוכיחה שוב ושוב יחסי המרה באחוזים שלא נראו עדיין בקמפיינים פרסומיים במדיה החברתית ואנו מזמינים בעלי עסקים לבחון את היכולות שלנו והתוצאות בשטח".



AdMingle מאפשרת למפרסמים למנף מהלכים פרסומיים בדרך מהנה וחוויתית ולהגיע לקהלי היעד שלהם בדרך המושתתת על הנעת השיתופיות ברשת החברתית. המפרסמים יכולים להגדיר קהלי יעד בהתאם לפרופיל דמוגרפי מדויק תוך יתרונות ברורים כגון הגדלת החשיפה, ויראליות, הנעה לפעולה והחזר השקעה גבוה.



תהליך ההצטרפות כמקדם באדמינגל הוא קל ומהיר ומתחיל בבניית פרופיל אישי המאפשר להציע בצורה אישית קמפיינים שונים המתאימים לפרופיל. כך הוא יכול לבחור את אלה שהוא מעוניין לקדם לפי העדפותיו והחיבור שלו למותג. התשלום למקדם מבוסס על פי יעדים מוגדרים כגון מספר הקלקות או יצירת מעורבות אחרת של חבריו בקמפיין הפרסום.



אדמינגל פועלת בעשרות מדינות, כולל ישראל, ובין לקוחותיה נמנים מותגים מהמובילים בעולם. בשנת 2013 היא נבחרה לאחת החברות החדשניות באירופה בקטיגוריית מדיה חברתית בתחרות Red Herring היוקרתית ולפני מספר חודשים הגיעה ל6 הפינלסטים בין 158 חברות בתחרות adMarkting . השירות מוצע בכל הרשתות החברתיות כולל ב – Whatsup.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח