חברת הקופון של המדינה, המובילה תרבות חדשה לשימוש נבון ויעיל בקופונים כחלק מצרכנות נבונה, תצא בסוף השבוע הקרוב עם חוברת קופונים חדשה ובה תציע לראשונה קופונים לרכישת מיטב מותגי הבשמים במחירים אטרקטיביים של עד 55% הנחה למחירי השוק הנהוגים ברשתות ובפארמים. קופונים אלה מהווים הזדמנות מצוינת לרכישת בשמים ליום המשפחה (9.2) וה-ולנטיין דיי (14.2).
יובל טל, מנכ"ל הקופון של המדינה: "במהלך השנה האחרונה קיבלנו פניות רבות מלקוחות שביקשו שנציע להם קופונים לרכישת מוצרי טואלטיקה ובישום. בחודשים האחרונים ניסינו לקדם שיתופי פעולה עם רשתות השיווק המובילות להפצת קופונים לרכישת מותגי בישום במחירים אטרקטיביים, אך גילינו חוסר עניין מצד הרשתות. בעקבות כך, חברנו לחברת ענק הבישום, המתמחה בייבוא פרללי של מיטב מותגי הבישום, שביקשה לשווק את המותגים שלה במחירים זולים כפי שהקונספט של הקופון של המדינה קובע. המהלך החדש יאפשר לכל צרכן ליהנות ממיטב הבשמים במחירים אטרקטיביים של עד 55% הנחה מהמחירים הנהוגים כיום ברשתות הפארמים למיניהן".
מסקר שערכה הקופון של המדינה לסיכום שנת פעילותה הראשונה ב-2004, עלו נתונים מעניינים ביותר שחיזקו את העובדה כי תרבות הקופונים אכן נקלטה בישראל והפכה לתופעה שהצרכנים למדו שאין להתעלם ממנה. מהסקר שעלו תוצאות מובהקות על כך שאחד מכל שני ישראלים שמע על הקופון של המדינה (48%) ו-אחד מכל שמונה ישראלים שנתקלו בחוברת גם קנה ממנה (13%) מהאוכלוסייה.
מפילוח הסקר על פי מין עלה כי אחוז גבוה יותר של נשים (52%) מודעים לקופון של המדינה, לעומת הגברים 44% מהגברים. מפילוח על פי הכנסה התברר כי המודעות לקופון של המדינה גבוהה יותר בקרב בעלי הכנסות גבוהות – מעל 10,000 ש"ח לבית אב (59%) ושהשימוש בקופונים גבוה יחסית בקרב בעלי הכנסה של למעלה מ-10,000 ש"ח (11%). מפילוח השימוש בקופון של המדינה על פי גילאים עלה כי השימוש בקופונים גבוה יחסית בקרבי גילאי 44-25 עם 12%. נתון נוסף ובולט שסקר הוא שיותר ויותר זוגות נשואים משתמשים בקופונים מאשר רווקים – 8% לעומת 1% בהתאמה.
הקופון של המדינה הינו מיזם מבית חברת "הקופון של ישראל" בע"מ. החברה נוסדה בתחילת 2003 וחזונה להוביל בתחום חידושי הקנייה בישראל.