חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון) יוצאת בקמפיין טלוויזיוני בהשתתפות עובדים בחברה

סרט הפרסומת מספר על תלאותיה של אימא בדרכה, במזג אוויר סוער, להביא לבנה החולה מרק, כשבסופו של דבר כשהיא כבר מגיעה אליו היא מגלה שהוא מצא דרך מהירה וטובה יותר להבריא- דקסמול קולד. בסרט משתתפים גם עובדים ממערך המכירות של החברה כניצבים.



הקמפיין בעלות של 2.5 מיליון ₪ יעלה בערוצים המסחריים בטלוויזיה: 24,10,2 ו-9.




נירה רוטשילד, מנהלת השיווק בדקסל פארמה (דקסון) " חברת דקסל פארמה בחרה לשתף את העובדים בפרסומות וקמפיינים של החברה כאמצעי לחיזוק ההזדהות של העובדים עם מותגי החברה ויצירת גאוות יחידה. קמפיין דקסמול קולד מצטרף לפרוייקטים קודמים בהם נעשה שיתוף עובדים, כגון: קמפיין שנעשה לאחרונה למותג אדקס".



"הקמפיין ממצב שוב את דקסמול קולד כמוצר המוביל בתחום הטיפול בתופעות הצינון והשיעול* אשר מבטל את הצורך בפתרונות אחרים.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי