חברת התכשיטים ה. שטרן העולמית יוצאת החודש במסע פרסום בינלאומי שייערך בד בבד ב– 21 מדינות, לרגל השקת סדרת שעוני הגלישה החדשה: "ספרה ארפואדור"Sfera ) Arpoador). במסגרת ההשקה הבינלאומית חברת ה. שטרן ישראל תעלה השבוע קמפיין להשקת סדרת שעוני הגלישה, בהיקף של חצי מיליון דולר. הקמפיין ייערך באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA ויכלול פרסום על גבי שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות ארצית ועוד.
הקמפיין שייערך בישראל כחודש ימים יתמקד בקולקציית השעונים הייחודיים שעוצבו בהשראת חוף ארפואדור (Arpoador ) המפורסם, בריו דה ז'נירו, ביוזמה משותפת של חברת ה.שטרן עם המעצב הברזילאי אוסקר מצווט ( (Oskar Metsavaht, שהנו המייסד והבעלים של החברה הברזילאית לאופנת ספורט הנקראת: "אוסקלן" ( Osklen).
התכונות העיקריות של סדרת השעונים החדשה היא התערובת של צבעי השחור לבן ברצועות המזכירות את אחד מגלשני הגלים בשימושו של אוסקר. סמלים החוזרים על עצמם בעיצוב מסוגנן הם עץ הקוקוס ( הגדל על חופי ריו דה ז'נירו) והכתר (סמל האצולה), חרוט בצדו הפנימי של השעון הלוגו של חברת ה.שטרן.
ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי "עם השקת סדרת השעונים החדשה בישראל, ה.שטרן צפויה להגדיל בארץ את נתח השוק במכירות שעונים שיגיע למעל מ- 20% משוק שעוני היוקרה והאופנה בישראל".