חברת ה. שטרן משיקה את קטלוג 2006 במסע פרסום וקד"מ בתקציב של 1.5 מיליון

חברת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן יוצאת השבוע בישראל, במסע פרסום רחב ומסע קד"מ לרגל השקת קטלוג 2006.



המסע פרסום נערך באמצעות משרד הפרסום יהושוע TBWA, בתקציב כולל של 1.5 מיליון ₪. הקמפיין כולל בין היתר: פרסום מודעות במגאזינים , שלטי חוצות ודיוור ישיר של הקטלוג


ל- 75 אלף בתי אב. כמו כן תערוך החברה מסע קידום מכירות רחב להשקת הקטלוג בסניף הממוקם בקניון שחקים בנתב"ג.



לדברי ישראל קורט, מנכ"ל חברת ה. שטרן ישראל: "ה. שטרן עומדת בסימן 60 שנה לחברה, לכן בנוסף לקמפיין ולהפצת הקטלוג בקרב מועדון הלקוחות אנו מייעדים את הקטלוג גם לקהל הרחב, ויוצאים באירוע ייחודי שיחל ב- 19/1, במהלך 4 ימים במסגרתו יושק הקטלוג החדש בקניון שחקים בנתב"ג. האירוע פתוח לקהל הרחב בו יוצגו כל פריטי הקולקציה החדשה".



הקטלוג החדש מציג 14 קולקציות תכשיטים, במרכזן סמל הכוכב הזוהר בעיצובים מהודרים. הקטלוג מאופיין במוטיב הכוכב המפורסם של ה. שטרן המציג את הקולקציות השונות, ביניהם: אבנים משובצות בתכשיטים בהם משתקף הכוכב, מחרוזות של פנינים משולבות עם כוכבים, שרשראות עם תליון כוכבים המשלבים יהלומים צבעוניים ועוד.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים