חברת זנלכל (יכין) מציגה צמיחה של כ- 20% לכ- 2.5 מיליון ש"ח

חברת זנלכל (יכין) המתמחה בייצור ושיווק של ירקות ופירות מעובדים , רטבים וסלטים מציגה את המשך מגמת הצמיחה וצומחת בכ- 11% ברבעון הראשון של שנת 2009, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד , הרווח הנקי צומח בכ- 20% לכ- 2.5 מיליון ₪ לעומת כ- 2 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.


המכירות של זנלכל (יכין) ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכמו ל- 34.3 מיליון ₪ בהשוואה ל- 31.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, מגמת הגידול משקפת המשך צמיחה (ב-2008 צמחה הקבוצה בכ-11.5% ) הנובעת מכניסה לשווקים חדשים בחו"ל והגדלת מגוון מוצרי הקבוצה.


כתוצאה מהשקעות בהיקפים של כ- 18.5 מלש"ח בשנת 2008, המשיכה הקבוצה את כניסתה לטכנולוגיות חדשות בתחומים כגון רוטבים וסלטים באריזות אישיות לצרכן.



הרווח הגולמי של הקבוצה ברבעון הראשון של שנת 2009 הסתכם ב- 10.3 מיליון ₪ המהווים כ- 30% ממחזור המכירות של הקבוצה בהשוואה ל- 9.5 מיליון ₪.


כתוצאה מהתנהלות חברת ויטה פרי הגליל (שהייתה מועמדת לרכישה ע"י החברה) שנקטה בהורדת מחירים, הורדה שהביאה לשחיקת הרווחיות ברבעון הנ"ל.


הרווח התפעולי של הקבוצה ברבעון של שנת 2009 עמד על כ- 4.4 מיליון ₪ המהווה 12.9% ממחזור המכירות של הקבוצה בהשוואה ל- 4.4 מיליון ₪ המהווים 14.3% ממחזור המכירות בתקופה המקבילה אשתקד.



הוצאות המכירה של הקבוצה גדלו בכ- 0.6 מיליון ₪ ברבעון הראשון של שנת 2009 כתוצאה מהגידול בפעילות והסתכמו לסך של 3.9 מיליון ₪ (11.3%) בהשוואה לסך של 3.3 מיליון ₪ (10.5%) בתקופה המקבילה אשתקד.


הוצאות הנהלה וכלליות כוללות הוצאה חד פעמית בגין התמודדות על רכישת פעילות ויטה פרי גליל.



הוצאות המימון של הקבוצה קטנו ברבעון הראשון של שנת 2009 בסך של כ- 0.8 מיליון ₪ והסתכמו ב- 1 מיליון ₪ בהשוואה ל- 1.8 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)