חברת טורנדו משיקה קמפיין חדש עם הפרזנטורית רותם סלע

חברת טורנדו,
מותג מיזוג האוויר הצומח בישראל, משיקה לקראת עונת הקיץ 2021 קמפיין חדש במרכזו: סטנדרט
האיכות, האמינות והשירות שלה. הקמפיין כולל 7 סרטים, בהשקעה המוערכת ב-5 מיליון ₪.
את הקמפיין מובילה השחקנית, מנחת הטלוויזיה והדוגמנית רותם סלע, שמשמשת פרזנטורית
של המותג מזה 6 שנים.


לצורך כך נבנה
באולפנים סט ענק של מאות מטרים רבועים, הכולל את מרכז הפיתוח והחדשנות של טורנדו
בסגנון חללי לבן. למרות התחכום והעליונות הטכנולוגית, הקמפיין של טורנדו שומר על
שפה תקשורתית קלילה, מצחיקה ובגובה העיניים.

הילה אלפריח מנהלת שיווק בקבוצת טורנדו: "הלקוחות שלנו יודעים שמזגני טורנדו
עומדים בהבטחות שלהם, והם כבר מכירים את הפיצ'רים שלנו ואת הפעולה החרישית של
המזגנים. לכן, בקמפיין הנוכחי בחרנו לשנות כיוון ולהכניס את הצופים אל 'מאחורי
הקלעים' של ייצור מזגני טורנדו, להראות להם את התהליך שאנחנו מבצעים לפני שהמזגן
מגיע לבית הלקוח. כל מזגן שלנו מיוצר בסטנדרטים גבוהים ועובר בדיקות איכות, כך
שלצרכן שקונה אותו ברור שהוא מקבל מוצר אמין עם 7 שנות אחריות מלאות ושירות מהיר של
טכנאי שמגיע בתוך יום במידת הצורך, זאת מתוך תפיסה השמה את הלקוח במרכז. כמו תמיד,
ב-6 השנים האחרונות, רותם סלע מלווה אותנו גם בקמפיין זה, ואני שמחה על כך מאוד."


הקמפיין מציג את
רותם סלע, שמחליטה לבקר במרכז הפיתוח והחדשנות המתקדם של טורנדו, כדי להודות לצוות
העובדים. במהלך הביקור מסיירת רותם במעבדות, סטודיו העיצוב, חדרי הבדיקה, סדנאות
ההדרכה וקווי הייצור, ומנהלת אינטראקציה משעשעת עם אנשי טורנדו. תוך כדי שהיא שרה
ומדברת, רותם סלע מפריעה בחינניות למהלך העניינים התקין בחברה, מסיטה את תשומת לב
העובדים ואף משבשת את תהליך הבדיקות.


טורנדו פיתחה מערך הכשרה מתקדם וחדשני למתקיני
וטכנאי המזגנים, והצטיידה במערך שירות מתקדם, שהוקם בהשקעה של 10 מיליון ש"ח,
ומתחייב לביקור טכנאי תוך יום אחד בלבד, כאשר מרבית התקלות באות על פתרונן תוך
דקות ספורות, בסיוע מרחוק. בנוסף, משקיעה במפעלים בחו"ל 15 מיליון דולר
בפיתוח מיני מרכזי ויחידות
VRF, משתפת פעולה עם 5 מרכזי מחקר ופיתוח בינלאומיים, בעלי מאות
מהנדסים כדי לוודא שאיכות המזגנים גבוהה וללא פשרות. טורנדו מבצעת באופן שוטף
מחקרי עומק וסקרי שוק בקרב עשרות אלפי לקוחות ומתקינים בשנה על מנת להבין את
הצרכים, הדרישות והרצונות שלהם.


במהלך השנים
האחרונות מופיעה טורנדו כמעט קבוע בצמרת הפרסומות הזכורות והאהובות בישראל. מחקרים
שערכה טורנדו מצביעים על כך, שרותם סלע היא בין הפרזנטורים המוכרים והאהודים
בישראל, בכל חתך של גיל, מין ומעמד סוציו-אקונומי.

הקמפיין, מבית
משרד הפרסום מקאן ובבימוי של אביב מערבי, מצולם בסגנון מחזמר. שיר הנושא של
הקמפיין "איזה עולם נפלא"
What a Wonderful World)), נכתב על ידי בוב ת'יל וג'ורג' דייוויד וייס ובוצע במקור על
ידי הזמר
לואי
ארמסטרונג
בשנת 1968.


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח