חברת טלצ'ט תשקיע 200 אלף שקל בהפקת "פסטילאב" פסטיבל האהבה הטלפוני בפעם השלישית

חברת טלצ'ט, המפעילה מערכת הכרויות טלפונית, תפיק בפעם השלישית את פסטיבל האהבה הטלפוני "פסטילאב" בהשקעה של כ-200 אלף ש"ח. הפעילות השיווקית תלווה בקמפיין בעיתונות המודפסת, באינטרנט וברדיו בהשקעה של כ-100 אלף ש"ח.



ליאה פירסט, מנכ"ל חברת טלצ'ט: "פסטילאב שמסיים את אירועי חודש האהבה העברי הוא אירוע ייחודי בנוף הישראלי. הפסטיבל שמתנהל באמצעות הטלפון נותן הזדמנות לכל אדם מכל מקום להגיע אליו, להנות מתכניו ולזכות להכיר פנויים ופנויות אחרים".



טלצ'ט מזמינה את הציבור הרחב לפסטילאב אשר ייערך כולו באמצעות הטלפון בין התאריכים 6-10 בספטמבר. במסגרת הפסטיבל הטלפוני יתקיימו סדנאות בנושאי אהבה, זוגיות ומיניות בהנחיית מומחים וידוענים, אירועי היכרות לפנויים ופנויות ושיחות ייעוץ עם מומחים. הכניסה לפסטילאב בעלות שיחה סלולארית רגילה בלבד.



בפסטילאב צפויים להשתתף, בדומה לפסטיבלים הקודמים, כ-50,000 פנויים ופנויות, והוא צפוי לייצר הכנסות בהיקף של 500 אלף ש"ח.



הפסטילאב מתרחש באמצעות שירות הטלצ'ט – מערכת הכרויות טלפונית הכוללת תיבות קוליות, שיחות צ'ט רבות משתתפים ושיחות צ'ט פרטיות אחד על אחד. כיום יש בטלצ'ט כ-26,000 משתתפים פעילים אשר משתמשים בשירות בממוצע כ-100 דקות בחודש כל אחד.

אולי יעניין אותך

רשת-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
מתחם האירועים LAGO בראשון לציון - צילום יחצ (37)
אולם
15722pic29
15509pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''