חברת טריומף אינטרנשיונל יוצאת במהלך בינלאומי של מיתוג מחדש

חברת טריומף אינטרנשיונל, המובילה העולמית של אופנת ההלבשה התחתונה, יצאה במהלך מיתוג חדש. בימים אלה מציגה החברה לוגו חדש אשר מדגיש מיצוב בינלאומי אחיד של המותג ומבטא את תהליך ההתחדשות שעוברת החברה.



מהנהלת החברה בארץ נמסר כי לצד סמל המותג הראשי Triumph, עוצבו גם שני תתי מותג: "Miss Triumph" – הקולקציות השובבות של בנות העשרה והעשרים ו -""Classics by Triumph – הקוקלקציה הנשית הקלאסית. "המסר של כל אחד מתתי המותג יועבר באמצעות עולמות וויזואליים נפרדים, תוך כדי חיבורם המתמיד לליבה של ערכי המותג: האישה כאלילה בעלת בטחון עצמי, קסם ופיתוי", מוסיפים בחברה.



עוד נמסר כי בתחילת 2008 תצא טריומף במסע פרסום כלל עולמי שידגיש את המיתוג החדש, בהשקעה המוערכת בכ – 100 מליון דולר.



עיצוב הלוגו החדש נעשה על ידי סוכנות MetaDesign AG מברלין, אשר שמה לה למטרה לרכך את הלוגו הקיים ולהפוך אותו ליותר פתוח ורגשי. הצבע האדום, כדימוי לחושניות, נשאר מרכיב בסיסי של העיצוב, בעוד המלבן המגביל של הלוגו הוסר. הכתר השובב של טריומף ממשיך להוות סמל הן לקסם והן להשראה ונשאר חלק אלמנטרי גם בלוגו החדש. "עכשיו הוא בפירוש גדול יותר וממוקם מימין למותג כהשלמה רבת עוצמה לשם החברה. הגופן של הלוגו בהיר, מודרני ונשי, ללא התוספת "International"". הפועל ""to triumph פירושו "לנצח" וכך מושם הדגש על הפירוש האמיתי של שם החברה.



"הבניה וההרמוניזציה של העיצוב החדש של הקונצרן ובמיוחד הלוגו החדש, משמשים בחשיפת ומיקוד הזהות והערכים שלנו על בסיס כלל עולמי. מחד, החלוקה המבנית הברורה של המותג מתחברת למותג-מִטריה, ומאידך, משאירה מקום לדיפרנציאציה", מסביר יאן רוזנברג, מנכ"ל השיווק והמכירות של טריומף הבינלאומית. אריה לוי, מנכ"ל טריומף ישראל מוסיף כי "לאישה בישראל יש מודעות מהגבוהות בעולם לאופנה תחתונה. המיתוג החדש מקרב אותנו עוד יותר לעולמות התוכן שלה."



הלוגו החדש של טריומף יוצג לראשונה עם פתיחת חנויות טריומף במדריד, בציריך ובסינגפור במהלך חודש יוני. העיצוב החדש של הקונצרן יוצג באופן מקיף בתקשורת העולמית החל מינואר 2008, כולל מסע פרסום כלל-עולמי באביב/קיץ 2008.



טריומף אינטרנשיונל הינה המובילה העולמית באופנת ההלבשה התחתונה בכ- 40 מדינות. בנוסף למותגים העיקריים Triumph ו-sloggi, היא משווקת גם את המותג היוקרתי Valisère ומותג HOM להלבשה תחתונה יוקרתית לגבר. טריומף, המעסיקה כ-42,000 עובדים, השיגה בשנת 2006 מחזור מכירות של כ 2 מיליארד דולר. בישראל, טריומף פעילה מזה 38 שנים ונחשבת לחברה המובילה בתחום ההלבשה התחתונה.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13