תקציב הפרסום של מותג האופנה הבינלאומית Pierre Cardinבמגזר הערבי יטופל ע"י חברת יארא לפרסום ויח"צ בתקציב של 400,000 ₪. חברת דוכס יבואני אופנה בע"מ, המחזיקה בזיכיון של רשת Pierre Cardin לשיווק והפצת מותגיה בישראל בחרה ביארא לאחר שערכה בדיקה בארבעה משרדי פרסום מובילים במגזר. החלטת החברה לצאת בקמפיין פרסומי במגזר הערבי היא חלק מתהליך הרחבת פעילותה בישראל. הקמפיין הראשון ייצא במהלך חודש יולי ויתמקד בשלטי חוצות ושלטי ענק , הפרסום יפנה לקהל המתחתנים בעונה זו.
איציק דור וסמי קסטיאל, בעלי חברת דוכס, ציינו שבמגזר הערבי קיים פוטנציאל צרכני גדול, ולכן דרושה התייחסות שיווקית הולמת אליו ובשפה שלו.