חברת 'כפיר', יצרנית 'הצהובה הטובה', ממשיכה להגדיל את היקפי הייצוא של מוצריה ובחודש האחרון החלה לפעול בשוק המזון בארה"ב. בשלב הראשון הוחל בשיווק המוצרים בשוק היהודי, כשהתוכנית לשלב השני היא התרחבות לשוק הכללי ברחבי ארה"ב לאחר חג הפסח. היקף הייצוא עד כה נאמד ב-15 טון.
בשלב זה משקיע המפיץ האמריקאי, עימו חתמה החברה על הסכם הפצה, את עיקר מאמציו בכל החנויות הכשרות בארה"ב וממש בימים אלה כבר יוצא המשלוח השלישי, בעקבות עניין רב מצד בעלי חנויות הבריאות הפונות לקהל היהודי.
בשלב הבא, המתוכנן לצאת לפועל מיד עם צאת החג, יחל השיווק ברשתות השיווק הכלליות כגון ענקית הקמעונאות Wal Mart על 4,000 סניפיה ברחבי ארה"ב, והרשת הוותיקה ShopRite המונה כ-240 סניפים.
בכך מצטרף השוק האמריקאי אל שוק המזון הספרדי בו פועלת כפיר זה מכבר. הייצוא לארה"ב, למעשה, אינו בגדר פריצת דרך ראשונה עבור החברה המשפחתית משום שעוד בדור המייסדים, שהקימו את חברת 'טנא-נוגה', היא היתה הראשונה והיחידה בישראל שבמשך כ-10 שנים ייצאה מוצרי גבינה לארה"ב, בעיקר לשוק הכללי.
יאיר ווייל, מבעלי החברה: "לשוק היהודי בארה"ב היה קשה להיכנס כי דרישות הכשרות שם מחמירות במיוחד, אבל עכשיו הסתדרנו ואנחנו מקווים שההצלחה העיקרית תהיה בשוק הכללי. אנחנו פועלים כל הזמן לשיפור באיכות המוצרים ובערכים הבריאותיים. בשנה האחרונה פעלנו חזק – במוּדעות, בפיתוח ובשיווק – במגזר החרדי שנחשב קשה והרבה יותר מסובך בדרישותיו, ואנחנו ממשיכים לשפר עכשיו את המוצרים שלנו כדי לעלות עוד כיתה".