חברת "כצט" (CTS), אחת החברות המובילות את תחום התרופות בישראל, מעלה קמפיין פרסום למותג "פמינה" בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. הקמפיין יעלה לאוויר ב-21 בפברואר באמצעות משרד הפרסום "ענבר-מרחב-ניסן" ויכלול חסויות בטלוויזיה, פרסום באינטרנט ופעילות במדיה הדיגיטלית.
הקמפיין יתמוך במסר המותגי החדש של "פמינה" – "להיות אשה זה פמינה" ויתמקד בסדרת תחליבי הרחצה של המותג המותאמים לנשים בכל הגילאים. בקמפיין יככבו 5 נשים אנונימיות, כשכל אשה רוקדת ושרה עם בקבוק הפמינה "שלה", המותאם לצרכים האישיים שלה.
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "כצט": "הקמפיין נבנה תחת הקונספט "להיות אישה זה פמינה" מתוך עולם של העצמה נשית וחגיגת הנשיות. הוא נולד מתוך תובנה שהדבר הכי בסיסי שמאחד את קהל היעד הנשי הוא עצם היותן נשים. מטרת הקמפיין היא להראות את מגוון המוצרים הרחב שהמותג מציע לנשים ולהמחיש את העובדה שמוצרי הסדרה הינם חוצי גילאים, יומיומיים ומתאימים לכל אישה באשר היא".
סדרת מוצרי פמינה, המובילה את קטגוריית תחליבי הרחצה האינטימיים, מבוססת על נוסחה ייחודית להיגיינה נשית באזור האינטימי ולטיפוח תחושת הביטחון והרעננות החשובה לכל אישה. הסדרה כוללת מוצרים ייחודיים לרחצה אינטימית חיצונית ומוצרים משלימים להיגיינה נשית.
סדרת פמינה כוללת: תחליב סבון קלאסי, תחליב סבון מועשר בלחות, תחליב סבון מועשר באלוורה, תחליב סבון מועשר באובליפיחה, תחליב סבון מועשר בתמצית פרי החמוציות, פמינה יאנג – תחליב סבון יעודי לנערות וצעירות, ו-פמינה TOGOמגבונים אינטימיים מיוחדים לאזור האינטימי. כל המוצרים בסדרה מכילים חומצה לקטית והם ברמת חומציות pH3.5 המותאמת באופן מושלם לאזור האינטימי בגוף האשה.