חברת מורז צמחי מרפא, החברה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים קוסמטיים ופרא רפואיים טבעיים, המובילה בישראל, קיבלה את רישיון ההפצה לייצוא מוצרי החברה לסין. הרישיון מאפשר לחברה לשווק את מגוון מוצריה במוסדות הבריאות ובתי המרקחת המובילים בסין המתמחים בתחום הטבעי והפרא רפואי כאשר מוצרי מורז צמחי מרפא מובילים את הקטגוריה. בשלב הראשון ישווקו המוצרים בערים הגדולות, ובעיקר בשנחאי, בייג'ין ושינזן, המהוות כ- 150 מליון אנשים מכוח הקניה של מוצרי יבוא. יעד היקף פעילות החברה בסין עומד על כ- 500,000$.
תהליך קבלת רישיון ההפצה בסין, ערך כשנתיים, הודות לתהליך הקפדני ומעמיק במהלכו עברה חברת מורז צמחי מרפא בדיקות רבות והתמודדה עם ביורוקרטיה דקדקנית ונוקשה, מטעם הממשל ומשרד הבריאות הסיני. עבור חברת מורז, המייצאת את מוצריה במדינות שונות ביניהן צרפת, נורבגיה, קוריאה, קפריסין ועוד, סין הוא נדבך חשוב ועיקרי הפותח חלון הזדמנויות לשוק האסייתי.
מוצרי חברת מורז צמחי מרפא ייובאו ויפצו על ידי חברת גואו צ'אנג, המתמחה בהפצה לבתי מרקחת ובתי חולים, ומחזיקה ברשת חנויות הקונספט יונג קאנג – Yong Kang Grand Pharmacy המתמחות במוצרים טבעיים ופרא רפואיים – בראשם מוצרי מורז צמחי מרפא. בין מוצרי החברה שישווקו בשלב הראשון: כפתן – קרם רגליים, "DRY HANDS" – קרם ידיים טיפולי, JOINT & MUSCLE – משחת עיסוי לשחרור שרירים תפוסים, שמפו ומרכך כינקייר- לטיפול בכינים, LIPS – מגן שפתיים טיפולי, NAILS – מגן ציפורניים ועוד.
בשנים האחרונות חלה צמיחה של כ- 13% בשוק הקוסמטיקה בסין. כוח הקנייה שייך בעיקר למעמד הסוציו אקונומי הגבוה שמחפש תכשירי קוסמטיקה איכותיים, על בסיס צמחים, המיובאים מחו"ל. הדרישה למוצרים על בסיס צמחי מרפא נובעת מהשילוב האידיאלי בין מורשת סין העתיקה, הדוגלת בשימוש במרכיבים טבעיים לריפוי הגוף והנפש, לטכנולוגיה המתקדמת של המערב המציגה את מיצוי יכולת הריפוי והטיפוח של צמחי המרפא במיטבם.
עופר מור, מנכ"ל חברת מורז צמחי מרפא "כחברה המובילה את שוק המוצרים הקוסמטיים והפרא רפואיים בישראל, ומייצאת את מוצריה האיכותיים ברחבי אירופה, אנו שמחים להציג בפני הקהל הסיני את המוצרים הטבעיים מהגליל. מוצרי החברה תופסים נתח חשוב על מדפי המוצרים הפרא- רפואיים ברחבי העולם, ואחוזי המכירה רושמים גידול ניכר מידי שנה. קבלת רישיון ההפצה לסין מהווה פריצת דרך עבור החברה, משום שמדובר בלקוח אסטרטגי חשוב, הפותח בפני החברה את האפשרות להרחיב את ייצוא החברה לאסיה – השוק הצרכני הגדול ביותר למוצרים טבעיים".