חברת מי עדן, ממשיכה בחיזוק מעמדה כמובילה בשוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, משיקה הקיץ מוצר חדש: מי עדן ICE STICKS, סדרה של חטיפי קרח על בסיס המים המינרלים של מי עדן בטעמי פירות טבעיים, עבור קהל יעד של ילדים בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים. השקה זו הינה נדבך נוסף באסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה שמטרתה בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל השיווק בחברת מי עדן, "ממחקרים שערכנו עולה כי המודעות לתזונה נבונה ושמירה על אורח חיים בריא בציבור הולכת ומתחזקת, הן בקרב הורים והן בקרב ילדים. עבור מי עדן פיתוח מוצר כמו ה- ICE STICK, (חטיפי הקרח), בו המרכיב העיקרי הוא מים, הינו מהלך טבעי המאפשר הרחבת מגוון המוצרים שיש לחברה להציע לכל המשפחה, על בסיס המים המינרלים הטבעיים של מי עדן."
חטיפי הקרח של מי עדן בטעמי פירות בריאים ואיכותיים, מיוצרים על בסיס המים המינרלים הטבעיים של מי עדן ותמציות פרי טבעי – ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים והם ישווקו בארבעה טעמים נבחרים: תות, פטל, לימון וענבים במארזי קרטון מעוצבים הכוללים 8 יחידות כל אחד.